پیام تسلیت معاون قضایی رئیس کل  و رئیس شوراهای حل اختلاف فارس در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی
پیام تسلیت معاون قضایی رئیس کل  و رئیس شوراهای حل اختلاف فارس در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی معاون قضایی رئیس کل و رئیس شوراهای حل اختلاف استان فارس در پیامی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسم رب الشهدا و الصدیقین وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ بار […]

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی معاون قضایی رئیس کل و رئیس شوراهای حل اختلاف استان فارس در پیامی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح ذیل می باشد:
بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ
بار دیگر روحیه تجاوز گری دولت جنایتکار آمریکا با نشان دادن چهره واقعی خود فاجعه آفرید و این بار مردم غیور ایران اسلامی را در سوگ مالک اشتر زمان، داغدار کرد.
قطعاً شهادت سردار دلها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، چهره پلید و ننگین آمریکا را به عنوان دشمن اصلی ملت های منطقه بیش از پیش افشا خواهد کرد.
بر خلاف تبلیغات شبانه روزی رسانه‌های زرسالار جهان، شهید حاج قاسم سلیمانی چهره‌ای صلح طلب بود که برای بقای امنیت در منطقه تلاش می‌کرد. او برای پایان رنج و خشونتی که بشر در منطقه خاورمیانه از جانب داعشی‌ها تحمل می‌کرد، تا پای جانش ایستاد. مقاومت او در برابر گروه‌های تندرو و افراطی که سربریدن انسان‌های بیگناه و خرید و فروش و بردگی زنان و کودکان کمترین جنایت شان بود، هیچ گاه در راستای جنگ طلبی و آتش افروزی نبود.
امروز سردمداران دولت جنایتکار آمریکا مسرور از رسیدن به آرزوی دیرینه خود وبه شهادت رساندن حاج قاسم هستند، اما غافل از آنکه هر قطره از خون حاج قاسم، در رگهای هزاران جوان مومن و انقلابی این مرز و بوم وبلکه تمامی آزادگان وآزادی خواهان عالم حول محور مبارک و خجسته مقاومت خواهد جوشید و به فضل الهی طومار استکبار جهانی و پیوندهای کثیف آل سعود ، یهود و شیطان بزرگ در منطقه رابه هم می پیچد ان شاءالله . الا ان نصرالله قریب.
اینجانب شهادت مالک اشتر زمان، سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز را به محضر ولی الله الاعظم حضرت ولیعصر عج ،مقام معظم ولایت و رهبری، ریاست معزز قوه قضاییه، ملت شریف ، مقاوم ،ایثارگر و شجاع ایران اسلامی و همکاران خدوم دستگاه قضایی تبریک و تسلیت عرض کرده و همنشینی آن سردار مجاهد با مولایشان سید الشهدا (ع) را از درگاه خداوند متعال خواهانم.
سید عبدالمهدی موسوی
معاون قضایی رئیس کل دادگستری
و رئیس شوراهای حل اختلاف استان فارس