مراسم بزرگداشت و عزاداری سردار سپهبد سلیمانی در ۱۳ دانشکده دانشگاه فنی و حرفه ای فارس برگزار می شود
مراسم بزرگداشت و عزاداری سردار سپهبد سلیمانی در ۱۳ دانشکده دانشگاه فنی و حرفه ای فارس برگزار می شود

همزمان با سراسر دانشکده و آموزشکده های دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، مراسم بزرگداشت و عزاداری به مناسبت شهادت مظلومانه سرداران رشید لشگر اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و شهدای جبهه مقاومت در ۱۳ دانشکده دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی دانشگاه […]

همزمان با سراسر دانشکده و آموزشکده های دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، مراسم بزرگداشت و عزاداری به مناسبت شهادت مظلومانه سرداران رشید لشگر اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و شهدای جبهه مقاومت در ۱۳ دانشکده دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس، این مراسم یک شنبه ۱۵ دی ماه ۹۸ همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر برگزار و در این مراسم کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشکده های فنی و حرفه ای در نقاط مختلف استان فارس به عزاداری می پردازند. امضا طومار محکومیت جنایت وحشیانه دژخیمان آمریکایی از دیگر برنامه های این مراسم است.

براساس این گزارش، در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز نیز به عنوان مرکزیت دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس، این مراسم با حضور دکتر محمدجامعی رئیس، معاونان دانشگاه، کارکنان، اساتید و دانشجویان همراه با مداحی و خاطره گویی دکتر حسینچاری رییس دانشکده علوم تربیتی دانشگاه شیراز و یکی از همرزمان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

انتهای پیام/