خباثت آمریکا بار دیگر به اثبات رسید
خباثت آمریکا بار دیگر به اثبات رسید

انجمن کلیمیان شیراز با صدور پیامی، ضمن ارسال درود به روح پاک و پر فتوح سردار شهید، قاسم سلیمانی و آرزوی صبر برای ملت شریف ایران، شهادت این سردار دلاور را به رهبر معظم انقلاب تسلیت گفت و یاد آور شد : اقدام‌خباثت آمیز آمریکا برگ دیگری از جنایات استکبار جهانی بار دیگر به اثبات […]

انجمن کلیمیان شیراز با صدور پیامی، ضمن ارسال درود به روح پاک و پر فتوح سردار شهید، قاسم سلیمانی و آرزوی صبر برای ملت شریف ایران، شهادت این سردار دلاور را به رهبر معظم انقلاب تسلیت گفت و یاد آور شد : اقدام‌خباثت آمیز آمریکا برگ دیگری از جنایات استکبار جهانی بار دیگر به اثبات رسید و بشدت محکوم است.

به گزارش پگاه خبر به نقل از ایرنا ، در ادامه این پیام آمده است : انجمن کلیمیان شیراز سال‌ها مجاهدت شجاعانه و خالصانه آن سردار شهید را در میدان‌های حق علیه باطل ارج نهاده و مسلم می‌داند که شهادت هدیه‌ای است الهی.

کلیمیان شیراز در این پیام فقدان سپهبد قاسم سلیمانی را در میادین جنگ رنج‌آور توصیف کرد و افزود: یقین داریم از هر قطره خون آن سپهبد صدها قاسم سلیمانی دیگر به پا خواهند خاست و تحت رهبری و با تکیه بر درایت‌ها و هوشمندی مقام‌معظم رهبری ریشه استکبار آمریکایی را در منطقه خواهد خشکاند.

شورای ائمه جمعه اهل سنت جنوب فارس نیز در پیام تسلیت خود شهادت سردار دلاور اسلام را تسلیت گفت و خاطر نشان کرد : سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی پس از سال‌ها مبارزه در راه اعتلای اسلام و انقلاب و دفاع از امنیت مردم، به دست آمریکا و اسرائیل جنایت کار به فیض شهادت نائل شد.

شهادت این سردارسرافراز را به مقام معظم رهبری و ملت غیور ایران و خانواده محترم آن سردار، تسلیت می‌گوییم و برای این شهید عزیز علو درجات را از خداوند مسالت داریم؛ و این اقدام ددمنشانه و جنایت بار امریکا و اسرائیل را به شدت محکوم می‌کنیم.

سردار حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه ۱۳ دی ماه، پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه‌ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد؛ همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

در پی این اقدام تروریستی، گروه‌های مختلف مردم، مقامات سیاسی، نمایندگان دولت و روسای دستگاه‌های اجرایی و چهره‌های سرشناس استان فارس با صدور پیام تسلیت، این حادثه را محکوم کردند.