شهادت سردار سلیمانی آغاز فصل جدید مبارزه با استکبار جهانی است
شهادت سردار سلیمانی آغاز فصل جدید مبارزه با استکبار جهانی است

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس با صدور پیامی در پی شهادت سردار سپهبد سلیمانی اعلام کرد: شهادت ایشان را آغاز راهی جدید در مبارزه با استکبار جهانی می‌دانیم. به گزارش واحد رسانه و ارتباطات شورای ائتلاف نیروهای انقلابی فارس، این شورا در پی شهادت سردار رشید اسلام، مالک اشتر انقلاب اسلامی، سردار سپهبد […]

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس با صدور پیامی در پی شهادت سردار سپهبد سلیمانی اعلام کرد: شهادت ایشان را آغاز راهی جدید در مبارزه با استکبار جهانی می‌دانیم.

به گزارش واحد رسانه و ارتباطات شورای ائتلاف نیروهای انقلابی فارس، این شورا در پی شهادت سردار رشید اسلام، مالک اشتر انقلاب اسلامی، سردار سپهبد قاسم سلیمانی پیام‌ تسلیتی صادر کرده است.

متن این پیام بدین شرح است؛

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پس از ۴۰ سال مجاهدت و مبارزه با استکبار جهانی و ایادی مزدور آن به دست عوامل شیطان بزرگ به شهادت رسید.

بی تردید این مجاهد شهید تبلور باور قلبی و پایان‌ناپذیری است که با شهادت او نه تنها متوقف نخواهد شد بلکه با قدرت و وسعت بیشتری ادامه خواهد یافت.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس ضمن عرض تبریک این عروج خونین و مقدس به محضر این شهید بزرگوار و عرض تسلیت این ضایعه بزرگ به محضر امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و امت اسلامی به خصوص خانواده محترم ایشان بر انتقام سخت از جنایتکاران تاکید نموده، بر ادامه راه روشن این سردار شهید اصرار و شهادت ایشان را آغاز راهی جدید در مبارزه با استکبار جهانی می داند. یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.