تغییر مدیریتی باعث تغییر روحیه ارگان می‌شود
تغییر مدیریتی باعث تغییر روحیه ارگان می‌شود

به گزارش روابط عمومی مدیریت بهزیستی شیراز ، حمید آزرمی در مراسم تکریم و معارفه مدیریت اداره بهزیستی با بیان اینکه ملت ما لایق بهترین ها هستند ، گفت : معمولا رسم بر این است که در آخر دوران خدمت یک رییس گزارش و عملکرد ارایه میدهد ولی من اکنون هر چه نگاه میکنم میبینم […]

به گزارش روابط عمومی مدیریت بهزیستی شیراز ، حمید آزرمی در مراسم تکریم و معارفه مدیریت اداره بهزیستی با بیان اینکه ملت ما لایق بهترین ها هستند ، گفت : معمولا رسم بر این است که در آخر دوران خدمت یک رییس گزارش و عملکرد ارایه میدهد ولی من اکنون هر چه نگاه میکنم میبینم همه عزیزان حاضر با من در هر مرحله ای همگام بوده اند.


وی در ادامه از همکاران خود و مراکزغیر دولتی تحت نظارت این شهرستان درخواست نمود تا همانگونه که با ایشان همکاری کردند با مدیریت جدید نیز یار و همکار باشند.
وی یاد آور شد : بر اساس تعهد سازمانی همچنان پر نفس اعلام آمادگی می نمایم تا هرکجا که صلاح دانسته شد به جامعه هدف خدمت نمایم.

دکتر محمد صادق کشفی نژاد مدیر کل بهزیستی فارس در این مراسم بیان داشت : هر دوره خدمتی یک آغاز و یک پایانی دارد و در این زمان باید ببینیم در آخر چه کار می کنیم .
وی با بیان اینکه ذات مدیریت تغییر است ، گفت : تغییر مدیریتی باعث تغییر روحیه ارگان می‌شود.

کشفی نژاد در آخر افزود : نگاه من دقیقا به داخل مجموعه است واقرار میکنم سازمان بهزیستی یک سازمان کاملا تخصصی است و ان شاء الله که تخصصات شما در تیم ما مثمر ثمر باشد.

هادی ابراهیمی مدیر جدید اداره بهزیستی شهرستان شیراز در این مراسم با بیان اینکه وظیفه ما در بهزیستی بسیار خطیر است گفت : به نحوی که اگر یکی از مددجویان ما جایی رها شود و ما کم کاری کنیم جایی دیگر باید صد برابر جبران کنیم وکار خودمان سخت تر میشود .
وی افزود : منطقی ترین کار بهزیستی واگذاری خدمات به بخش خصوصی است

ابراهیمی در اخر بیان داشت تمام تلاش های عزیزانم در مدیریت قبل را ستوده و دست همه آنها را می بوسم.