پیام تسلیت شهردار صدرا در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی
پیام تسلیت شهردار صدرا در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی

پیام دکتر پرنیان شهردار صدرا ، به مناسبت شهادت فرمانده سپاه قدس: بسم القاصم الجبارین أَما عَلِمْتَ أَنَّ الْقَتْلَ لَنا عادَهٌ وَ کَرامَتَنَا الشَّهادَهُ ؟ امروز خون مطهر شاگرد برجسته اسلام و مکتب امام خمینی(ره) درخت تناور انقلاب اسلامی را ابیاری نمود تا شقی ترین احاد بشر، سرداری را به آرزوی خود برسانند که همه […]

پیام دکتر پرنیان شهردار صدرا ، به مناسبت شهادت فرمانده سپاه قدس:

بسم القاصم الجبارین

أَما عَلِمْتَ أَنَّ الْقَتْلَ لَنا عادَهٌ وَ کَرامَتَنَا الشَّهادَهُ ؟
امروز خون مطهر شاگرد برجسته اسلام و مکتب امام خمینی(ره) درخت تناور انقلاب اسلامی را ابیاری نمود تا شقی ترین احاد بشر، سرداری را به آرزوی خود برسانند که همه وجودش محض و وقف اطاعت از اوامر مولا بود و برای خدمت به مردم و مستضعفین عالم سر از پای نمیشناخت.
امروز شهید عزیزمان سپهبد قاسم سلیمانی در حالی میهمان سفره نبی مکرم اسلام(صلی الله و علیه و آله) و امیرمؤمنان(علیه السلام) است که شهدای همرزم او، چون گوهری او را در آغوش گرفته اند و برای ما داغ و حسرت نبودنش جانمان را به لب رسانده اما تسلیم تقدیر و قضای الهی شده ایم تا در رکاب رهبر عاشورایی مان، “همان مأموریت قاسم سلیمانی” را در اقصی نقاط عالم تا نابودی شیطان اکبر و ر‍ژیم جعلی صهیونیستی ادامه دهیم.
سپهبد شهید قاسم سلیمانی مظهر وفاق ملی، خدمت گذاری بی منت و تلاش مجاهدانه و الگوی عملی برای مدیریت انقلابی در سطح عالم بود.
این شهادت پرافتخار که استمرار خون سرخ حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است را به محضر حضرت ولی عصر(ع) و رهبر معظم انقلاب و مردم عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده و علوّ درجات را برای شهید سعیدمان از درگاه منان هستی بخش خواستارم.

بهزاد پرنیان
شهردار صدرا