پیام تسلیت اتاق اصناف مرکز استان فارس در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی
پیام تسلیت اتاق اصناف مرکز استان فارس در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی

☑ رییس اتاق اصناف مرکز استان فارس در پیامی شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی سرباز ولایت و فرمانده خستگی ناپذیر سپاه قدس ایران را تسلیت گفت. ? در متن پیام تسلیت سید محمود هاشمی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی آمده است : بسم رب شهدا و صدیقین شهدا دلاورانی هستند که حصار جهالت […]

رییس اتاق اصناف مرکز استان فارس در پیامی شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی سرباز ولایت و فرمانده خستگی ناپذیر سپاه قدس ایران را تسلیت گفت.

? در متن پیام تسلیت سید محمود هاشمی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی آمده است :

بسم رب شهدا و صدیقین
شهدا دلاورانی هستند که حصار جهالت و گمراهی را دریدند و شعاع خورشید هدایت را به دورترین نقاط عالم رساندند. (مقام معظم رهبری)

بار دیگر شاهین شهادت بر شاخه های استوار سبز پوشی از قافله پاسداران مکتب سرخ عاشورا نشست و سردار رشید و سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی از فرماندهان دلیر ۸ سال دفاع مقدس و مدافع غیور حریم ولایت و امامت که رسما پایان عمر داعش را اعلام کرد ، در ساعات اولیه بامداد جمعه ۱۳ دیماه سال جاری در راه مبارزه با دشمنان پلید اسلام ، در مسیر فرودگاه بغداد توسط نیروهای استکبار جهانی به خیل همرزمان شهیدش پیوست .
سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به واقع از فرماندهان ولایت مدار ، نستوه و خستگی ناپذیر و بزرگ مرد صحنه های غیرت و ایثار و رشادت و پایمردی با نقشی بی بدیل در ۸ سال دفاع مقدس به همراه فرماندهی و حضور در خط مقدم میدان نبرد با داعش در کشورهای عراق و سوریه و ادامه مبارزه با جبهه استکبار که طی سال ها مجاهدت خود لحظه ای آرام نداشت و شهادتش مصداقی بر ندای مولا و مقتدایش “ کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا “ شد .
اینجانب از طرف خود و روسای محترم اتحادیه های صنفی شهرستان شیراز به همراه جامعه بزرگ اصناف سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران ، شهادت آن سردار سرافراز میدان‌های جهاد و شهادت و مجاهد عرصه‌های نبرد را به محضر مبارک آقا امام زمان (عج) ، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا ، نیروهای مسلح علی الخصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، همرزمان آن شهید به همراه همسر و فرزندان آن شهید راه اسلام تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای تمامی هموطنان عزیز و عاشقان ایران اسلامی صبر و اجر الهی درخواست می‌نمایم.