پیام تسلیت جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان فارس در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی
پیام تسلیت جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان فارس در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی

بسم رب شهدا و صدیقین شهدا دلاورانی هستند که حصار جهالت و گمراهی را دریدند و شعاع خورشید هدایت را به دورترین نقاط عالم رساندند. (مقام معظم رهبری) بار دیگر شاهین شهادت بر شاخه های استوار سبز پوشی از قافله پاسداران مکتب سرخ عاشورا نشست و سردار رشید و سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی از […]

بسم رب شهدا و صدیقین
شهدا دلاورانی هستند که حصار جهالت و گمراهی را دریدند و شعاع خورشید هدایت را به دورترین نقاط عالم رساندند. (مقام معظم رهبری)

بار دیگر شاهین شهادت بر شاخه های استوار سبز پوشی از قافله پاسداران مکتب سرخ عاشورا نشست و سردار رشید و سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی از فرماندهان دلیر ۸ سال دفاع مقدس و مدافع غیور حریم ولایت و امامت ، در ساعات اولیه بامداد جمعه ۱۳ دیماه سال جاری در راه مبارزه با دشمنان پلید اسلام ، در مسیر فرودگاه بغداد توسط نیروهای استکبار جهانی به خیل همرزمان شهیدش پیوست .
اینجانب از طرف خود ، هیئت رئیسه محترم و دیگر اعضاء جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان فارس . شهادت آن سردار سرافراز میدان‌های جهاد و شهادت و مجاهد عرصه‌های نبرد را به محضر مبارک آقا امام زمان (عج) ، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا ، نیروهای مسلح علی الخصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، همرزمان آن شهید به همراه همسر و فرزندان آن شهید راه اسلام تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای تمامی هموطنان عزیز و عاشقان ایران اسلامی صبر و اجر الهی درخواست می‌نمایم.

علی رهایی
دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی استان فارس