تاکید بر رسیدگی سریع به درخواست‌های شهروندی در جلسه مسئولان شهرداری شیراز
تاکید بر رسیدگی سریع به درخواست‌های شهروندی در جلسه مسئولان شهرداری شیراز
در جلسه‌ای با حضور شهردار، معاونین و مسئولان منطقه‌ ۲ شهرداری شیراز، بر لزوم تسریع در پاسخگویی به مشکلات شهروندان و بهبود عملکرد سامانه ۱۳۷ تأکید ش و سید کمال پاک‌فطرت با اشاره به اهمیت امانتداری و خدمات‌رسانی به شهروندان، خواستار رسیدگی فوری به پیام‌های ارسالی و رفع موانع شد.

به گزارش پگاه خبر،  سید کمال پاک فطرت ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی همکاران حوزه ۱۳۷شهرداری شیراز، این حوزه کاری را با توجه به ضرورت امانتداری و رسیدگی به امور شهروندان پراهمیت دانست و خاطر نشان کرد؛ معاونین و مسئولین اجرایی منطقه موظفند که رسیدگی به پیام های ارسالی از سوی سامانه را در اولویت کار خود قرار داده و در کوتاه ترین زمان نسبت به رفع مشکلات و موانع اقدام نمایند.
وی همچنین اظهار داشت : مسئول سامانه ۱۳۷ منطقه موظف است با توجه به پیام و تماس شهروندان، نقاط ضعف و قوت واحدها را بررسی و اعلام نموده تا با ارائه خدمات بهتر، رضایتمندی و جلب اعتماد شهروندان فراهم گردد.

در این جلسه الهام حسینی رئیس اداره اطلاع یابی و ارتباط مردمی بر لزوم هماهنگی بیشتر بین واحدهای مختلف خدمات شهری و رسیدگی فوری به مشکلات شهروندان تاکید کرد و خواستار ارائه گزارش های مستمر از روند پیشرفت امور شد.

مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه؛ ارزیابی عملکرد سامانه ۱۳۷ در سطح منطقه ۲ و بررسی چالش های موجود در رسیدگی به درخواست های مردمی بود.

شایان ذکر است ؛ در این جلسه تصمیمات جدید برای تسریع در پاسخگویی به شکایات شهروندان و نظارت بیشتر بر عملکرد نواحی مختلف خدمات شهری برای افزایش رضایتمندی شهروندان از خدمات انجام شده توسط مسول سامانه ۱۳۷ ارائه شد.

انتهای پیام/