به گزارش پگاه خبر، سید کمال پاک فطرت ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی همکاران حوزه ۱۳۷شهرداری شیراز، این حوزه کاری را با توجه به ضرورت امانتداری و رسیدگی به امور شهروندان پراهمیت دانست و خاطر نشان کرد؛ معاونین و مسئولین اجرایی منطقه موظفند که رسیدگی به پیام های ارسالی از سوی سامانه را در اولویت کار خود قرار داده و در کوتاه ترین زمان نسبت به رفع مشکلات و موانع اقدام نمایند.
وی همچنین اظهار داشت : مسئول سامانه ۱۳۷ منطقه موظف است با توجه به پیام و تماس شهروندان، نقاط ضعف و قوت واحدها را بررسی و اعلام نموده تا با ارائه خدمات بهتر، رضایتمندی و جلب اعتماد شهروندان فراهم گردد.
در این جلسه الهام حسینی رئیس اداره اطلاع یابی و ارتباط مردمی بر لزوم هماهنگی بیشتر بین واحدهای مختلف خدمات شهری و رسیدگی فوری به مشکلات شهروندان تاکید کرد و خواستار ارائه گزارش های مستمر از روند پیشرفت امور شد.
مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه؛ ارزیابی عملکرد سامانه ۱۳۷ در سطح منطقه ۲ و بررسی چالش های موجود در رسیدگی به درخواست های مردمی بود.
شایان ذکر است ؛ در این جلسه تصمیمات جدید برای تسریع در پاسخگویی به شکایات شهروندان و نظارت بیشتر بر عملکرد نواحی مختلف خدمات شهری برای افزایش رضایتمندی شهروندان از خدمات انجام شده توسط مسول سامانه ۱۳۷ ارائه شد.
انتهای پیام/