پیام تسلیت شهردار شیراز در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی
پیام تسلیت شهردار شیراز در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی

شهردار شیراز در پیامی شهادت سردار رشید اسلام، قاسم سلیمانی را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، در پیام مهندس اسکندرپور شهردار شیراز  آمده است: صبح ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ مردی از جنس نور و آسمان به عرش اعلی که بدون شک زادگاهِ ازلی و جایگاه معهودش بود، پر کشید و گرچه […]


شهردار شیراز در پیامی شهادت سردار رشید اسلام، قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، در پیام مهندس اسکندرپور شهردار شیراز  آمده است:
صبح ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ مردی از جنس نور و آسمان به عرش اعلی که بدون شک زادگاهِ ازلی و جایگاه معهودش بود، پر کشید و گرچه خود به آرزوی دیرینه اش که همانا شهادت در راه خدا بود،  رسید اما نه تنها ایرانیان، بلکه تمام آزادی خواهانِ جهان را در بهت و اندوهی بی پایان فرو برد. سردار قاسم سلیمانی که نماد بارز مجاهدت و مهربانی با یاران و خشم با بدخواهان بود در حالی در آغوش هم رزمانِ شهیدش آرمید که امید مظلومان و خار چشم زورگویان عالم بود.
این جانب از سوی شهروندانِ شیراز شهادت سرباز فداکار وطن قاسم سلیمانی را به روح بلند ایشان تبریک و به خانواده آن عزیز سفر کرده و تمام ایرانیان از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم و امید دارم در سایه عنایت حضرت ولی عصر(عج) که مرادِ همیشگیِ و یاور  سردار شهیدمان بود، همچون همیشه راه شهیدانِ میهن پر رهرو باشد.