شهید حاج قاسم سلیمانی، عمر با برکت خویش را وقف خدمت به امامت و ولایت کرد
شهید حاج قاسم سلیمانی، عمر با برکت خویش را وقف خدمت به امامت و ولایت کرد

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، در بیانیه ای شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و اعلام کرد: مساجد در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) سیاه پوش شده و یاد و خاطره مالک اشتر زمان را گرامی می دارند. به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد […]

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، در بیانیه ای شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و اعلام کرد: مساجد در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) سیاه پوش شده و یاد و خاطره مالک اشتر زمان را گرامی می دارند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، متن این بیانیه ای به شرح ذیل است:

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ  وَما بَدَّلوا تَبدیلًا.
«شهادت هنر مردان خداست»

شهادت پرافتخار سردار بی‌بدیل اسلام، مالک اشتر زمان، یاور دین و ولایت و حامی امت بزرگ اسلام، حاج قاسم سلیمانی، اندوهی عمیق بر دل ملت سرفراز و مقتدر ایران اسلامی و تمامی آزادیخواهان جهان بر جای گذاشت؛ شهادتی که یادآور رشادت‌های حضرت قمر بنی هاشم ابالفضل العباس (علیه السلام) در نبرد کربلا و سرزمین نینوا بود.

شهید حاج قاسم سلیمانی، عمر بابرکت خویش را وقف خدمت به امامت و ولایت کرد و بیش از چهل سال به پاسداری از حریم ولایت و کیان ایران اسلامی و مظلومان جهان همت گمارد .این شهید بزرگوار، تربیت یافته مکتب ایمان، عشق، ایثار، شهادت و خمینی کبیر (ره) بود و بی‌شک در جوار مقتدای خویش، جاودان خواهد زیست.

 این یادگار رفیع دفاع مقدس، با روحیه سرشار از مقاومت و ایثار، پس از سال‌ها مبارزه و حضور در صف اول مبارزه با تکفیریان و تروریست‌‌های جنایتکار، به دست سرمداران تروریسم جهانی یعنی آمریکای جهان‌خوار به نوشیدن شربت شهادت نائل آمد و همانگونه که در زمان حیات خود داغ های زیادی را بر پیشانی استکبار جهانی نهاده بود پس از شهادتش هم  ضربات مهلک تری در انتظار آمریکای جنایتکار خواهد بود.

در آستانه شهادت اولین شهیده مدافع ولایت  حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها)، با سیاه پوش کردن مساجد ضمن گرامیداشت یاد و نام این شهید گرانقدر و سرفراز؛ آیین های سوگواری ام الائمه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را در سراسر کشور برگزار می کنیم.

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و تمامی مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در اقصی نقاط کشور، نوشیدن شهد شهادت، توسط این سردار بلندمرتبه و الگوی غیرت، مقاومت و ایثار را به محضر مبارک حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، سرداران بزرگوار خط رفیع مقاومت در سراسر جهان، نیروهای مسلح کشور عزیزمان بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران و هموطنان گرانقدر، تبریک و تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همنشینی با سید و سالار شهیدان امام حسین(علیه السلام) و برای خانواده عزیزشان صبر و اجر مسالت می‌نماید.