صداقت در پیام و خلاقیت در انتقال مفاهیم سرلوحه روابط عمومی در ایران باشد
صداقت در پیام و خلاقیت در انتقال مفاهیم سرلوحه روابط عمومی در ایران باشد
محمد جواد برزگر در نشست روابط عمومی‌های سازمان بهزیستی که به میزبانی شیراز برگزار شد، بر ضرورت اعتماد سازی و پویایی روابط عمومی ها تاکید کرد.

به گزارش پگاه خبر از شیراز،  در نشست انجمن‌های روابط عمومی بهزیستی کشور که به میزبانی شیراز برگزار شد، مدیرکل روابط عمومی استانداری فارس، روابط عمومی را جهت‌دهنده افکار و زمینه‎ساز ارتقای سطح آگاهی عمومی دانست.
برزگر با تاکید بر این که صداقت در انتقال پیام و خلاقیت در انتشار اخبار مهم‌ترین وظیفه روابط عمومی‌ست، گفت: در جهانی که هر پیام، فرصتی برای اعتمادسازی است، روابط عمومی هر مجموعه نقشی بی‌بدیل در روایت شفافیت، مدیریت بحران و شکل‌دهی به افکار عمومی ایفا می‌کند.
وی اضافه کرد: زبان تصویر، قدرت داستان سرایی، خلق پیام های اثرگذار؛ ابزار های ارزشمندی هستند که فعالیت روابط عمومی را پویا و اثرگذارتر می‌کند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری فارس، سازمان بهزیستی را نماد حمایت از آسیب‌پذیرترین اقشار جامعه دانست و گفت: رسالت این سازمان تنها به ارایه خدمات محدود نمی شود بلکه در ایجاد امید و ارتقای آگاهی عمومی و بسترسازی برای توانمند سازی افراد نیز ماموریت دارد.
برزگر با تاکید بر نقش پررنگ روابط عمومی در پیشبرد اهداف سازمان بهزیستی، تصریح کرد: روابط عمومی‌ست که می‌تواند جامعه را نسبت به حقوق، نیازها و توانمندی‌های مددجویان بهزیستی آگاه کند.

انتهای پیام/