نخستین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی شیراز اسفند‌ماه برگزار می‌شود
نخستین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی شیراز اسفند‌ماه برگزار می‌شود

رییس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شیراز، با اعلام این که نخستین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی شیراز، از تاریخ ۶ اسفندماه آغاز و تا ۲۳ اسفندماه ادامه خواهد داشت، گفت: پیاده‌راه سلامت واقع در بلوار چمران جنوبی، به عنوان محل برگزاری این رویداد بین‌المللی انتخاب شده است. به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل شورای اسلامی، […]

رییس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شیراز، با اعلام این که نخستین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی شیراز، از تاریخ ۶ اسفندماه آغاز و تا ۲۳ اسفندماه ادامه خواهد داشت، گفت: پیاده‌راه سلامت واقع در بلوار چمران جنوبی، به عنوان محل برگزاری این رویداد بین‌المللی انتخاب شده است.


به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل شورای اسلامی، جزئیات نخستین سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی شیراز در جلسه شورای سیاست‌گذاری این رویداد بین‌المللی با حضور رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر، اعضای شورای سیاست‌گذاری، جمعی از اعضای هیئت داوران، جمعی از هنرمندان شهر شیراز و کارشناسان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز تعیین و منتشر شد.


رییس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی در حاشیه این نشست گفت: در این جلسه هماهنگی‌های لازم در خصوص اجرای این سمپوزیوم ازجمله تعیین زمان، مکان و چگونگی حضور و اسکان هنرمندان انجام گرفت و امیدوار هستیم که شیراز میزبان خوبی برای این رویداد بین‌المللی باشد.


«سولماز دهقانی»، شهرداری شیراز را مجری این دوره از مسابقات معرفی کرد و گفت: این سمپوزیوم با حضور هنرمندان داخلی و خارجی برگزار می‌شود و شرکت در این برنامه برای عموم هنرمندان هنرهای تجسمی آزاد است.


بنا بر اعلام خانم دهقانی، علاقه‌مندان و هنرمندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.sis1398.ir از شرایط فراخوان و نحوه شرکت در این سمپوزیوم، اطلاعات بیشتری کسب کنند.
پایان خبر/