همزمان با میلاد حضرت زینب(س)، از پرستاران جمعیت هلال احمر فارس تقدیر شد
همزمان با میلاد حضرت زینب(س)، از پرستاران جمعیت هلال احمر فارس تقدیر شد

مدیر عامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر فارس همزمان با میلاد بانوی بزرگ اسلام و الگوی صبر و استقامت، یگانه امدادگر دشت کربلا حضرت زینب (س)، با حضور در معاونت درمان، از پرستاران این جمعیت تقدیر نمودند. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس؛ بزرگداشت روز پرستار همزمان […]

مدیر عامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر فارس همزمان با میلاد بانوی بزرگ اسلام و الگوی صبر و استقامت، یگانه امدادگر دشت کربلا حضرت زینب (س)، با حضور در معاونت درمان، از پرستاران این جمعیت تقدیر نمودند.


به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس؛ بزرگداشت روز پرستار همزمان با میلاد فرخنده حضرت زینب (س) با رنگ و بوی متفاوتی توسط مدیر عامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت فارس و جمعی از معاونان و کارمندان این جمعیت در معاونت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر فارس، برگزار شد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس در این آئین اظهار کرد: تکریم و بزرگداشت مقام والای کسانی که با گذشت و مهربانی تسکینی بر آلام دردمندان می شوند یکی از اهداف جمعیت هلال احمر است.
حسین درویشی در ادامه تصریح کرد: یادآوری و قدردانی از صاحبان تلاش هایی که موجب آرامش و نجات جان بیماران می شود، امری سفارش شده و نیکو است و این طرح نیز در راستای تکریم از پرستارانی که در صف مقدم این فداکاری ها ایستاده اند اجرا شد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر فارس نیز در این مراسم گفت: خداوند پرستاران را خیلی دوست دارد که چنین شغل بزرگ و با ارزشی را نصیبشان کرده است که با زحمات خود موجب سلامتی بیماران شوند و لبخند را بر لبان خانواده ها بیاورند که این کار رضایتمندی مردم را موجب شده و خدای متعال نیز از آنها راضی می شود.
در پایان با اهداء لوح تقدیر از پرستاران جمعیت هلال احمر فارس تقدیر به عمل آمد.

برپایی ایستگاه سلامت و انجام تست های غربالگری رایگان از دیگر برنامه های اجرایی در معاونت بهداشت ، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان فارس بود.

در این خبر آمده است: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس به جهت پاسداشت روز پرستار با حضور در بیمارستان شهید دکتر بهشتی شیراز از زحمات پرستاران آن بیمارستان تقدیر نمود.
نشست با ریاست بیمارستان شهید دکتر بهشتی از دیگر برنامه های حسین درویشی در این روز بود.

لازم به ذکر است : در این دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان و ریاست شعبه ، کارشناسان و اعضای فعال جمعیت هلال احمر شهرستان شیراز نیز حضور داشتند.