پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت روز پرستار
پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت روز پرستار

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی با ارسال پیامی به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، از تلاش های پرستاران استان در خدمت رسانی به حجم بالای مراجعان تقدیر کرد. به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «مهرزاد لطفی» در این پیام ضمن اشاره به جایگاه خدمات پرستاران […]

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی با ارسال پیامی به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، از تلاش های پرستاران استان در خدمت رسانی به حجم بالای مراجعان تقدیر کرد.

به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «مهرزاد لطفی» در این پیام ضمن اشاره به جایگاه خدمات پرستاران در پیشبرد اهداف نظام سلامت، پرستاران را الگوی عطوفت و ناجی بشریت خواند.

در متن این پیام آمده است:

نظام سلامت ایران به خود می بالد که به اتکای نیروهایی موهبت سلامت را به مردم شریف ایران تقدیم می کند که در این مسیر، تا پای جان و با مقیاس هایی فراتر از انگیزه های مادی، حضور خود را اثبات کرده اند و بی شک یکی از خدوم ترین اعضای خانواده سلامت کشور، پرستاران عزیز هستند. زنان و مردانی که در تاسی به بانوی بزرگ کربلا، حضرت زینب(س)، واژه ایثار را به زیبایی به تصویر کشیده اند. سپیدپوشانی، آراسته به خصلت معرفت و انسانیت که در یکی از شریف ترین جایگاه های جامعه، خدمت به توسعه سلامت را در ابعادی فراتر از یک حرفه تحقق بخشیده اند و مرهم آلام دردمندانند و بی شک حضور در این جایگاه و توفیق ایفای نقش سازنده در مسیر سلامت بیماران، موهبتی از جانب خداوند منان به بندگان ارزشمندیست که خدمت به جامعه را با مفهوم ایثار درآمیخته اند.

فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت الگوی شایسته صبر و مقاومت، حضرت زینب(س) و روز پرستار را به تمامی خانواده سلامت و به ویژه پرستاران همیشه صبوری که همچون بازویی توانمند، در تمامی ساعات شبانه روز، همدوش و بلکه پیشگام تیم های سلامت، نقش کارآمدی در پیشبرد خدمات، سرعت بخشیدن به روند درمان بیماران و کاهش آلام آنان دارند، صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.

جامعه سلامت فارس نیز از گذر سال ها قدمت در ارائه خدمت، مرهون حضور پرستارانی از جنس شرافت و انسانیت است که در اعتلای نام حوزه بهداشت و درمان استان و خدمت رسانی به حجم بالای مراجعان از دیگر استان های کشور، صبورانه حضور موثر خود را در تمامی برهه ها به نمایش گذاشته اند. شما عزیزان همواره الگوی عطوفت و ناجی بشریت بوده اید و شاید هیچ کلامی، پاسخگوی حجم مهر و بردباری شما در مسوولیت دشواری که بر عهده دارید نباشد، اما جا دارد مراتب قدردانی خالصانه خود را از تمامی تلاش ها و خدمات شبانه روزی شما خواهران و برادران عزیز، به جا آورم.

امیدوارم با تداوم همت شما عزیزان در صحنه های خدمت به خلق و همچنین تلاش در مسیر به روز رسانی دانش خود، بتوانید همچون همیشه، ترسیم گر سیمای معرفت و انسانیت در عرصه سلامت آحاد بشر باشید.

از پروردگار متعال، موفقیت روزافزون شما را در امر خطیر ارتقای سلامت جامعه و همچنین توفیق مسوولان را در تامین نیازها و خدمت به شما عزیزان، خواستارم.

دکتر مهرزاد لطفی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز