تاکید بر توسعه تعامل حوزه سلامت و مجموعه قضایی استان در دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی با دادستان شیراز
تاکید بر توسعه تعامل حوزه سلامت و مجموعه قضایی استان در دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی با دادستان شیراز

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دادستان شیراز در نشستی مشترک، ضمن طرح مسایل مشترک، راهکارهای توسعه همکاری و تعامل موجود را بررسی کردند. به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سرپرست دانشگاه در این نشست با معرفی مجموعه واحدهای دانشگاه در حیطه معاونت های هشت گانه بهداشت، درمان، […]

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دادستان شیراز در نشستی مشترک، ضمن طرح مسایل مشترک، راهکارهای توسعه همکاری و تعامل موجود را بررسی کردند.

به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سرپرست دانشگاه در این نشست با معرفی مجموعه واحدهای دانشگاه در حیطه معاونت های هشت گانه بهداشت، درمان، غذا و دارو، تحقیقات فناوری، توسعه مدیریت و منابع، آموزش، فرهنگی و دانشجویی و بین الملل، به گستردگی حجم فعالیت های این مجموعه در سرتاسر استان اشاره کرد.

دکتر «مهرزاد لطفی» خدمات رسانی مجموعه سلامت فارس به بیمارانی از دیگر مناطق کشور را از دیگر مسایل دانشگاه علوم پزشکی شیراز برشمرد و گفت: با توجه به کیفیت خدمات و توانمندی های موجود، بیماران از حدود هفت استان جنوب کشور برای دریافت خدمات درمانی به شیراز مراجعه می کنند.

او ادامه داد: در این حجم از گستردگی فعالیت ها، مجموعه سلامت فارس به حمایت و همکاری دیگر سازمان ها و نهادها در مسیر خدمت رسانی، دلگرم است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: برای بهبود کیفی خدمات، پیشگیری از بروز خطا، با انجام نظارت و ارائه رهنمودهای سازنده، از اهمیت بالایی برخوردار است که در این زمینه با گسترش همکاری ها، می توان به نتایج مثبتی دست یافت.

دادستان شیراز نیز در این نشست با اشاره به جایگاه پزشکی شیراز و شهرت و خوشنامی این مجموعه در کشور و حتی مجامع بین المللی، گفت: در کنار نام نیک فارس در عرصه فرهنگ و هنر، در عرصه پزشکی و سلامت نیز مرجع و قطب هستیم.

«حیدر آسیابی» وجود این توانمندی را موجب گسترش توریسم سلامت در استان و بهبود اقتصاد فارس عنوان کرد.

او با قدردانی از خدمات حوزه سلامت و جامعه پزشکی فارس، بر حمایت مجموعه قضایی استان از پیشبرد اهداف سلامت تاکید کرد.

توجه به گسترش نظارت ها با هدف حفظ اعتماد مردم به مجموعه سلامت، دیگر محور صحبت های دادستان شیراز در این نشست بود.

آسیابی حفظ حرمت جامعه پزشکی را از مسایل مهم در تعامل مشترک با مجموعه سلامت خواند.

در این نشست جمعی از اعضای هیات رئیسه دانشگاه، دکتر «لطفی» سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز را همراهی می کردند