پلیس ایران، پلیسی مکتبی و اسلامی است
پلیس ایران، پلیسی مکتبی و اسلامی است

امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه پلیس ایران، پلیسی مکتبی و اسلامی است، گفت: کارکنان نیروی انتظامی از تزکیه نفس و حسن خلق برخوردار هستند. به گزارش خبرنگار پگاه خبر، حجت الاسلام و المسلمین “سید ابوفاضل رضوی اردکانی” در مراسم اختتامیه نهمین دوره بصیرت غیر تمرکزی فرماندهی انتظامی استان فارس، اظهار داشت: انسان پیچیده […]

امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه پلیس ایران، پلیسی مکتبی و اسلامی است، گفت: کارکنان نیروی انتظامی از تزکیه نفس و حسن خلق برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار پگاه خبر، حجت الاسلام و المسلمین “سید ابوفاضل رضوی اردکانی” در مراسم اختتامیه نهمین دوره بصیرت غیر تمرکزی فرماندهی انتظامی استان فارس، اظهار داشت: انسان پیچیده ترین مخلوق خداوند است و انبیاء الهی آمدند تا صفات خوب را در انسان ها زنده کنند.

وی با تأکید بر تزکیه نفس و حسن خلق ، کارکنان نیروی انتظامی را مزین به این صفات دانست و گفت:  اسلام آمد تا جبهه فضائل را تقویت و جبهه رذائل را تعدیل سازد.

امام جمعه موقت شیراز تأکید کرد: کارکنان نیروی انتظامی با دارا بودن این صفات خوب، باید در مأموریت های خود از مدار عقل خارج نشده و کظم غیظ داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی در حوادث و اغتشاشات آبان ماه، با بصیرت و شجاعت وارد شد و جا دارد از این حضور ارزشمند و عقلایی نیروی انتظامی تقدیر و تشکر داشته باشم.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی مورد احترام مردم است، افزود: هدف همه شما باید خدمت به خلق خدا باشد و اگر خدمت را با دیدی الهی نگاه کنیم، بسیار ارزشمند خواهد شد.