آغاز بازآفرینی و زنده سازی فضای شهری در منطقه ۴ شیراز
آغاز بازآفرینی و زنده سازی فضای شهری در منطقه ۴ شیراز

شهردار منطقه چهار شیراز گفت: فضای گمشده زیر پل کشن با رویکرد توسعه فضای سبز پایدار زنده سازی می شود. به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار ، اصغرسروی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: بعد از ساخت تقاطع شهدای کشن بخش های زیرین این پل هم باید زیبا […]

شهردار منطقه چهار شیراز گفت: فضای گمشده زیر پل کشن با رویکرد توسعه فضای سبز پایدار زنده سازی می شود.


به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار ، اصغرسروی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: بعد از ساخت تقاطع شهدای کشن بخش های زیرین این پل هم باید زیبا سازی می شد که مدیریت شهری منطقه چهار با در نظر گرفتن عواملی همچون نبود ایمنی ، وجود نقاط بی دفاع شهری و نبود روشنایی مناسب، طراحی و زنده سازی این فضا را در دستور کار قرار داد.


سروی بیان کرد :در طراحی این پروژه سعی شده این فضا به فضای سرزنده و پرشور ، امن و قابل استفاده برای شهروندان تبدیل شود که در حال حاضر عملیات زیرسازی فضای سبز این پروژه توسط عوامل منطقه آغاز شده است.


وی افزود: فضای زیرین پل کشن به مساحت ۱۴۰۰۰متر مربع است که عملیات عمرانی آن شامل ایجاد فضای سبز گسترده و پایدار با کاشت درختان سایه دار به مساحت ۹۰۰۰متر مربع، احداث آبنما به مساحت ۱۳۵ مترمربع ، نورپردازی خطی به طول ۸۷۰ متر طول ، کف سازی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع ، مسیر پیاده روی و طرح های گرافیکی است.


سروی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با مشارکت شهروندان و متخصصین بتوانیم فضاهای مغفول مانده و بلا استفاده شهری در سطح منطقه را شناسایی و تبدیل به محیطی زیبا، جذاب و کارامد برای شهروندان کنیم.