هدف ما در سال سوم فعالیت شورای شهر شیراز، رعایت مصالح عمومی و بهبود خدمات به شهروندان است
هدف ما در سال سوم فعالیت شورای شهر شیراز، رعایت مصالح عمومی و بهبود خدمات به شهروندان است

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: اعضای شورای شهر شیراز در سال سوم فعالیت خود با تأکید بر وظایف قانونی خود رویکردهای جدیدی را در راستای مصالح عمومی و بهبود خدمت‌رسانی به شهروندان در پیش دارند. به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر سید عبدالرزاق […]

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: اعضای شورای شهر شیراز در سال سوم فعالیت خود با تأکید بر وظایف قانونی خود رویکردهای جدیدی را در راستای مصالح عمومی و بهبود خدمت‌رسانی به شهروندان در پیش دارند.

به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، دکتر سید عبدالرزاق موسوی در ابتدای یکصد و شانزدهمین جلسه صحن علنی این شورا که با حضور استاندار، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری، مدیرکل راه و شهرسازی برگزار شد، گفت: شورای اسلامی شهر در شروع فعالیت سال سوم تلاش خود را به صورت مضاعف در سه حوزه متمرکز کرده است که به اعتقاد من می‌تواند به بهبود عملکرد اعضای شورا در وظایف خود بیانجامد.
وی حساسیت بیشتر در بررسی و تصویب طرح‌ها و لوایح را یکی از حوزه‌های دانست و افزود: رعایت مصلحت عمومی و بهبود خدمت به مردم ایجاب می‌کند که در بررسی هر طرح یا لایحه در شورای شهر دقت نظر ویژه‌ای صورت گیرد که ما این موضوع را مورد تأکید ویژه قرار داده‌ایم و در همین جهت مرکز پژوهش‌های شورای شهر راه‌اندازی و فعال شده است.
موسوی اجرای درست مصوبات شورای شهر را بخش دوم و مهم روند بهبود مدیریت شهری عنوان کرد و بیان داشت: در همین راستا ما اعمال نظارت جدی بر اجرای مصوبات و عملکرد شهرداری و همکاری را آغاز کردیم که فعال‌سازی اداره نظارت و ارزیابی ازجمله ابزارهای اجرای این سیاست است.
رئیس شورای شهر شیراز تقویت ارتباط مدیریت شهری با سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسانی و سازمان‌های مردم‌نهاد شهر و استان را از دیگر سیاست‌های هیأت رئیسه سال سوم شورای شهر دانست و تصریح کرد: ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های خدمات‌رسان و تعامل با نهادهای مختلف شهری و استانی ازجمله وظایف شورای شهر است که کمتر مورد توجه قرار می‌گرفت اما خوشبختانه در حال حاضر با امضای تفاهم‌نامه با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، این روند آغاز شده است.
بنا بر اعلام رئیس شورای شهر شیراز، در طول چهارماه اخیر ۱۴ جلسه صحن علنی و ۱۲۳ جلسه کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر شیراز برگزار شد که تاکنون به ۳۶ مصوبه‌ی ابلاغی منجر شده است.
موسوی در پایان از همکاری فرماندار شیراز و هیأت تطبیق در تأیید مصوبات شورای شهر تقدیر کرد و اظهار امیدواری کرد که شهروندان شیراز شاهد موفقیت‌های شورای شهر و شهرداری در خدمت‌رسانی باشند.
پایان خبر/