معوقات ۳ ماهه مهر تا آذر ماه معلمان پرداخت خواهد شد
معوقات ۳ ماهه مهر تا آذر ماه معلمان پرداخت خواهد شد

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: معوقات ۳ ماهه مهر تا آذر ماه معلمان پرداخت خواهد شد. به گزارش پگاه خبر به نقل از مهر ، علی الهیار ترکمن عصر سه شنبه در حاشیه آئین افتتاح تالار فرهنگیان که در تقی آباد شهرری برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: ارتقای […]

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: معوقات ۳ ماهه مهر تا آذر ماه معلمان پرداخت خواهد شد.

به گزارش پگاه خبر به نقل از مهر ، علی الهیار ترکمن عصر سه شنبه در حاشیه آئین افتتاح تالار فرهنگیان که در تقی آباد شهرری برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: ارتقای معیشت و بهبود شرایط رفاهی فرهنگیان از جمله برنامه‌هایی است که در دست وزارت آموزش و پرورش می‌باشد.

ترکمن در ادامه با بیان اینکه معوقات ۳ ماهه مهر تا آذرماه معلمان پرداخت می‌شود گفت: در این راستا تمام کارها و زمینه‌های لازم فراهم و توسط دولت مصوب شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش بیان داشت: شهرستان‌های استان تهران در زمینه توسعه مراکز رفاهی فرهنگیان یکی از پیشرو ترین استان‌ها می‌باشد.

وی افزود: آئین نامه رتبه بندی معلمان در ۱۷ آذر ماه ابلاغ شده و در هم سان سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته در بودجه سال ۹۸ در نظر گرفته شده که در طی فرآیند تصویب مجلس شورای اسلامی، ابلاغ و نهایی خواهد شد.

ترکمن عنوان داشت: اجرای برنامه‌های رفاهی فرهنگیان بر اساس وظایف قانونی آموزش و پرورش محسوب نمی‌شود اما این وزارتخانه با استفاده از ظرفیت‌های موجود از امکانات جهت بهره برداری فرهنگیان استفاده خواهد کرد.