بازدید فقیه ناظر در امر حلال سازمان ملی استانداردکشور و مدیر کل استاندارد استان فارس از پگاه فارس
بازدید فقیه ناظر در امر حلال سازمان ملی استانداردکشور و مدیر کل استاندارد استان فارس از پگاه فارس

با هدف آشنایی با فرآیند تولید و فرآوری شیر و فرآورده های لبنی ، آیت الله مبلغی فقیه ناظر بر امور حلال سازمان ملی استانداردکشور و مهندس رهنما مدیر کل استاندارد استان فارس وهیات همراه از شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس بازدید به عمل اوردند . در جریان این بازدید دکتر شجاعی مشاور ریاست سازمان […]

با هدف آشنایی با فرآیند تولید و فرآوری شیر و فرآورده های لبنی ، آیت الله مبلغی فقیه ناظر بر امور حلال سازمان ملی استانداردکشور و مهندس رهنما مدیر کل استاندارد استان فارس وهیات همراه از شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس بازدید به عمل اوردند .


در جریان این بازدید دکتر شجاعی مشاور ریاست سازمان استانداردملی ایران در امر حلال ، مهندس امینی مدیرکل دفتر نظارت براستاندارد صنایع غذایی،آرایشی،بهداشتی وحلال سازمان استاندارد،خانم دکتر غنوی معاون دفتر نظارت بر استاندارد صنایع غذایی ، آرایشی ، بهداشتی و حلال، مهندس باغبانباشی مدیر عامل و جمعی از معاونین و مدیران وکارشناسان شرکت شیرپگاه فارس ایشان را همراهی نمودند .

آیت الله مبلغی در بدو ورود به شرکت در یادمان شهدای شرکت شیر پگاه فارس حضور یافته و نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمود و در ادامه خوش آمدگویی و خیر مقدم توسط مهندس باغبانباشی مدیرعامل شرکت شیر پگاه فارس صورت پذیرفت.


درادامه دربازدید از خطوط تولید حاضرین با آخرین دستاوردهای شرکت آشنا و از نمایشگاه محصولات و ساخت قطعات داخلی در راستای اقتصاد مقاومتی دیدن و از تلاش و زحمات مدیریت و کارکنان شرکت شیر پگاه فارس جهت تولید محصولات متنوع و با کیفیت قدردانی نمودند.


آیت الله مبلغی با اشاره به قدمت و سابقه درخشان شرکت شیر پگاه فارس در عرصه تولید شیر و فرآورده های لبنی درجنوب کشور، از مدیریت اصولی و توام با حفظ کیفیت محصولات وهمچنین نظم وانضباط عالی وروحیه سرشارازخوبی ومعنویت کارکنان شرکت قدردانی نمودند.


مهندس باغبانباشی مدیر عامل شرکت شیر پگاه فاس نیز در این بازدید ضمن عرض تشکر از حضور و رهنمودهای آیت الله مبلغی وهیات همراه، علاوه برارایه تاریخچه ودستاوردهای شرکت در خصوص قوانین و استانداردهایی که از زمان دریافت شیر خام تا ارائه محصول به بازار در شرکت الزام داشته و مورد تاکید است ، توضیحاتی ارائه نمود .