مهربانی با مدیران، در مسیر قانون
مهربانی با مدیران، در مسیر قانون

حسینعلی امیری بر ضرورت آموزش و افزایش دانش و آگاهی بازرسان تاکید کرد و گفت: مدیران موفق، توانمند و پاکدست سرمایه‌های اجتماعی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش پگاه خبر، دکتر حسینعلی امیری عصر چهارشنبه  در دیدار با کاظم اکرمی مدیرکل بازرسی کل استان فارس و معاونین ایشان، از ابراز محبت آنان قدردانی کرد و با اشاره بر اینکه استانداری فارس را کاری تکلیفی می داند، خاطرنشان کرد: مردم استان فارس؛ شریف، محترم و نجیب هستند و خدمت به آنان بی‌شک مایه افتخار است.
 استاندار فارس با تاکید بر اینکه مدیران احساس می‌کنند که سازمان بازرسی کمک کننده و یاریگر آنهاست، تصریح کرد: باید با مدیران توانمند مهربانانه برخورد شود تا هم انگیزه خدمت از آنان سلب نشود و هم در مسیر قانون حرکت کنند.
 امیری افزود: بی‌شک سیستم‌های بازرسی قدر مدیران توانمند را می‌دانند و همواره یاری‌گر آنان هستند.
 نماینده عالی دولت در فارس در ادامه بر ضرورت آموزش و افزایش دانش و آگاهی مدیران و بازرسان تأکید کرد و گفت: مدیران موفق، توانمند و پاکدست سرمایه‌های اجتماعی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند؛ اعتماد متقابل بین سازمان بازرسی و مدیریت اجرایی کشور بسیاری از هزینه‌های کشور را کاهش می‌دهد.
 وی با تأکید بر اینکه تعامل مناسب و سازنده مدیران و سازمان بازرسی یک ضرورت است و از بی‌انگیزه شدن افراد جلوگیری می کند، اظهار داشت: مدیریت استان برای تقویت اعتماد بین مدیران و سازمان بازرسی استان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
انتهای