اعلام حمایت مدیریت ارشد استان فارس از شهرداری شیراز/ شهرداری این کلان‌شهر جهت همکاری در تمامی برنامه‌های توسعه‌ای آماده است
اعلام حمایت مدیریت ارشد استان فارس از شهرداری شیراز/ شهرداری این کلان‌شهر جهت همکاری در تمامی برنامه‌های توسعه‌ای آماده است

در دیدار شهردار شیراز و قائم‌مقام، معاونین و جمعی مدیران شهرداری این کلان‌شهر با استاندار فارس به‌منظور تبریک انتصاب وی، بر افزایش تعامل و همکاری بین دو مجموعه مدیریت شهری و مدیریت استانی تأکید شد.

به گزارش پگاه خبر،  در دیدار شهردار شیراز و قائم‌مقام، معاونین و جمعی مدیران شهرداری این کلان‌شهر با استاندار فارس به‌منظور تبریک انتصاب وی، بر افزایش تعامل و همکاری بین دو مجموعه مدیریت شهری و مدیریت استانی تأکید شد.
استاندار فارس در این دیدار با قدردانی از ابراز محبت مجموعه شهرداری شیراز اظهار کرد: بخش قابل توجهی از نیازهای روحی مردم توسط شهرداری‌ها تأمین می‌شود؛ چراکه شهرداری‌ها فرآیند قانون‌گذاری سریع‌تری همچون شورای اسلامی در اختیار دارند و آنچه شهرداری‌ها انجام می‌دهند به سرعت در انظار عمومی برای مردم نمایان می‌شود.
حسینعلی امیری در این دیدار که محمدحسن اسدی شهردار شیراز، آرش فرج‌زاده قائم‌مقام، معاونین و جمعی مدیران شهرداری این کلان‌شهر حضور داشتند، شیراز را به جهت پیشینه تاریخی و فرهنگی در کشور سرآمد دانست.
وی با اشاره به نگاه کشورهای خارجی به این استان افزود: فارس و شیراز در دنیا معروف هستند و به همین سبب سطح توقعات نیز به مراتب از شهرداری شیراز بالاتر می‌رود.
نماینده عالی دولت در فارس خدمت به مردم را یک وظیفه اسلامی، انسانی و تکلیفی دانست و با اشاره نوع نگاه خود به موضوع مدیریت کلان، اظهار کرد: به روزمرگی در مدیریت امور اعتقاد ندارم؛ مدیر باید به فکر گسترش سیستم باشد و به سطوح بالاتر و نقاط آرمانی همواره توجه داشته باشد.
امیری در بخش دیگر سخنان خود وقفه در اجرای طرح‌ها را به ضرر کشور و منابع ملی دانست و تصریح کرد: پروژه‌ها باید قبل از اجرا از منظر کارشناسی توسط دستگاه‌های ذی‌ربط بررسی و آن دستگاه مسئولیت‌ها را پذیرفته باشد و پس از آن برای اجرای آن اقدام صورت پذیرد.
استاندار فارس گزارش شهردار «شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت(غ) را دلگرم کننده دانست و بر حمایت تمام و کمال مدیریت ارشد استان از شهرداری خبر داد.
شهردار کلان‌شهر شیراز نیز در این دیدار، انتصاب حسینعلی امیری را به عنوان استاندار فارس نمایانگر اعتماد عمیق به تخصص، تجارب و تعهدات وی دانست.
محمدحسن اسدی با اشاره به تجربیات استاندار فارس در سطوح مختلف قوای قضاییه، مجریه و مقننه اظهار کرد: قطعا این تجربیات ارزشمند، خدمت‌رسانی جهادی به مردم دیار پهناور استان فارس و سومین حرم اهل‌بیت(ع) را به دنبال خواهد داشت.
وی همچنین با قدردانی از خدمات محمدهادی ایمانیه ، خاطرنشان کرد: با عزمی راسخ و گام‌های استوار برای موفقیت استاندار جدید فارس و همه خدمتگزاران، از هرگونه همراهی و تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
این مقام ارشد مدیریت شهری با بیان اینکه از طرف خانواده بزرگ ۱۳ هزار نفری شهرداری شیراز، آمادگی خود را برای همکاری و مشارکت در تمامی برنامه‌های توسعه‌ای در حوزه‌های مختلف و در راستای پیشرفت استان پهناور فارس و شهر شیراز اعلام می‌دارم، گفت: امروز تفکر جهادی مدیریت شهری، توسعه و پیشرفت همه‌جانبه کلان‌ شیراز را به همراه داشته است تا جایی‌که تاکنون ۳۸ مرحله جهش عمرانی در این شهر اجرا شده و بیش از دو هزار پروژه در حوزه‌های مختلف در سطح شهر شیراز در حال اجرا است.
اسدی با بیان اینکه امسال، سال شکوفایی و بهره‌برداری از پروژه‌های کلانِ شهری است، گفت: به.زودی شهروندان، شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها خواهند بود.
شهردار کلان‌شهر شیراز ابراز امیدواری کرد: با تعامل، همفکری و هم.افزایی با استانداری فارس زمینه موفقیت‌های افزون‌تری برای شهر شیراز فراهم شود.
وی با اشاره به انتخاب کلان‌شهر شهر شیراز به عنوان پایتخت زیست‌محیطی آسیا می. گفت: در زمینه محیط زیست نیز پروژه‌های متعددی در حوزه‌های معاونت محیط زیست و خدمات شهری اجرا شده است، ضمن اینکه برای کاهش آلودگی هوا اقدامات اساسی و زیربنایی در حوزه حمل‌‌پنقل و ترافیک با خریداری و افزایش ناوگان حمل‌ونقل عمومی نظیر تاکسی، اتوبوس و… انجام شده است و مدیریت بحران و انضباط شهری نیز از دیگر موارد است.
اسدی همچنین با اشاره به در دست تهیه بودن طرح جامع شیراز که آینده این کلان‌شهر را نشان می‌دهد، ابراز امیدواری کرد: این طرح با تدابیری که در نظر گرفته می‌شود به سرانجام برسد.
انتهای پیام/