فرآیند کشف و شناسایی استعدادی فرهنگی و هنری استان را ارائه دهید
فرآیند کشف و شناسایی استعدادی فرهنگی و هنری استان را ارائه دهید

محمد هادی ایمانیه از نخبگان و جوانان خواست فرآیند کشف و شناسایی استعدادی فرهنگی و هنری استان را ارائه دهند.

به گزارش پگاه خبر، محمد هادی ایمانیه در نشست صمیمانه با تعدادی از جوانان استان که پیش از ظهر سه‌شنبه هفدهم مهر ماه در سالن شهید سلیمانی استانداری فارس برگزار شد گفت: از انگیزه و همت شما جوانان لذت می‌برم و این لذت وقتی که بحث‌های مرتبط با جمع و اجتماع مطرح می‌شود دوچندان می‌گردد.

 استاندار فارس افزود: خودتان را تابع رفت و آمدهای مدیران نکنید چرا که حرکت‌های شما را تند و کند خواهد کرد. به قول سعدی علیه رحمه ” رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود”.
 وی با تاکید بر اینکه قطعاً یکی از مشکلات اساسی در اقدامات فرهنگی عدم ثبات و استمرار فعالیت‌های این حوزه است، تصریح کرد: این اجتماعات جوان را در قالب سمن ادامه دهید؛ اصولاً جوانان صاحب نظر و خوش فکر هستند پس باید به گونه‌ای رفتار و آنقدر قوی جلوه کنید تا بدون حضور و مشارکت شما امکان مدیریت وجود نداشته باشد.
 ایمانیه به برخی موضوعات مطرح شده از جانب جوانان اشاره کرد و گفت: اختصاص قسمتی از مالیات صنایع و فعالان اقتصادی برای مباحث فرهنگی را از طریق مجاری قانونی پیگیری می‌کنیم؛ برای مباحث مرتبط با شهر جدید صدرا اعم از نبود متولی فرهنگی و کمبود سالن و نمایندگی اداره ارشاد نیز تدبیر خواهیم کرد.
 وی بر ضرورت شفاف بودن فرآیند اخذ مجوز فرهنگی و هنری و اعلام آن به عموم فعالان این حوزه تاکید کرد و در ادامه افزود: از تشکیل جامعه صنفی هنرمندان در استان استقبال و از آن حمایت می‌کنیم.
 نماینده عالی دولت در فارس در بخش دیگر سخنان خود از جوانان خواست مکانیزم و فرایند کشف استعدادهای فرهنگی و هنری استان را ارائه دهند و در ادامه از فعال شدن باغ جوانان نیز حمایت کرد و با اشاره به برگزاری جلسات ستاد ساماندهی جوانان گفت: از ارائه پیشنهادات عملیاتی توسط جوانان صاحب فکر و خوش سلیقه در این ستاد استقبال می‌کنم.
 استاندار فارس در پایان سخنان خود ضمن اینکه از جوانان خواست امیدوارانه برای رشد و توسعه استان و کشور کمک کنند، جوانان را از یأس و ناامیدی بر حذر داشت و از آنان خواست در مقابل ناملایمت‌ها و تنگ نظری‌های احتمالی افراد ایستادگی کنند تا به اهداف مد نظر خود دست یابند.
در ابتدای این دیدار ۱۸ نفر از جوانان حاضر در جلسه به بیان دیدگاه های خود پرداختند.
انتهای پیام/