اجلاسیه رسانه های محور مقاومت در شیراز آغاز به کار کرد
اجلاسیه رسانه های محور مقاومت در شیراز آغاز به کار کرد

اجلاسیه رسانه های محور مقاومت در شیراز با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و ۲۰۰ نفر مدیران و سردبیران رسانه های بین المللی، کشوری و استانی در شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش پگاه خبر به نقل از پیام خبر، اجلاسیه رسانه های محور مقاومت در شیراز با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و ۲۰۰ نفر از مدیران و سردبیران رسانه های بین المللی، کشوری و استانی در شیراز آغاز به کار کرد.
محمدحسن اسدی در این مراسم گفت: تلاش بسیار زیادی شد تا این اجلاسیه برگزار شود.
شهردار شیراز اظهار کرد: مواجه شدیم با سالگرد طوفان الاقصی و شاهد نسل کشی و کودک کشی در غزه بودیم و رژیم صهیونیستی نسل کشی را انجام داد و بمباران بیمارستان ها مصداق بارز نسل کشی است و وظیفه رسانه ها را سنگین می کند.
وی با اشاره به مظلوم نمایی رژیم صهیونستی، گفت: استکبار جهانی اجازه نمی دهد صدای مردم مظلوم به گوش بشریت برسد و وظیفه ماست مظلومیت مردم مظلوم لبنان و فلسطین را به گوش مردم جهان برسانیم.
اسدی با اشاره به نماز جمعه باشکوه که با حضور پرشکوه مردم و به امامت مقام معظم رهبری برگزار شد، گفت: نماز جمعه اخیر که به امامت مقام معظم رهبری برگزار شد نشان داد مردم پای کار هستند.
وی گفت: دفاع از فلسطین فقط به مسئولین مربوط نمی شود و تمام افراد آزاده جهان دل در گرو آزادی و آزادگی دارند، باید صدای مظلومیت مردم فلسطین شوند.
هادی رضایی، خطاب به اصحاب رسانه گفت: امروز شما مهمان شهدا هستید که از قشر خودتان هستند.
رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با اشاره به اینکه اگر نمی توانیم اسلحه به دست بگیریم باید در رسته کاری خودمان برای فلسطین و مردم مظلوم غزه قلم بزنیم، گفت: یاد و خاطره شهدای خبرنگار را گرامی می داریم که سعی کردند صدای مردم مظلوم غزه باشند و اجازه نمی دهیم طوفان الاقصی، زیر بمباران خبری دشمن مدفون شود.
وی اظهار کرد: امروز گرد هم آمده ایم تا جبهه رسانه ای را تقویت کنیم و دشمن نمی تواند صدای مظلوم را خفه کند و همانطور که دشمن نزدیک به یک هزار و ۴۰۰ سال پیش نتوانست صدای شهدای کربلا از بین ببرد و صدای شهدای کربلا باعث شد تا امروز خون این شهدای عزیز در رگ تک تک شیعیان بجوشد و امیدوارم به زودی روزی فرابرسد همین جمع بتوانند آزادی قدس را مخابره کنند.
سردار غلامرضا سلیمانی، هم در این مراسم گفت: یک سال صحنه های تاسف بار ولی ستودنی از مقابل چشمان ما گذشت فهرست جنایت های رژیم صهیونستی بلند بالا شد و موضوع جنایات رژیم صهیونستی از زمان شکل گیری این رژیم تا امروز پیشینه قابل توجهی دارد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: در هر زمانی قدرتی در جهان اسلام وجود می داشت غربی ها اجازه به فعالیت نمی دادند و زورمداران عالم از ابتدا به دنبال تصرف یک نقطه مهم و تاریخی بودند که قبله اول مسلمین بود.
وی با اشاره به اینکه بیش از ۲ قرن جنگ صلیبی را راه انداختند و طراحی این جنگ توسط یهودیان شکل گرفت و کلیسا را بهانه کردند، افزود: قتل عام در زمان جنگ های صلیبی انجام می شد و بیش از چهار دهه بیت المقدس به تصرف غربی ها در آمد که توسط سردار ایرانی صلاح الدین ایوبی، بیت المقدس آزاد شد.
سلیمانی افزود: پس از آن فلسطین زیر نظر دولت عثمانی بود و پس از جنگ جهانی اول که خودشان راه انداختند، پس از فروپاشی عثمانی برای کشورهای مسلمان قیم تعریف کردند و یک فرماندار یهودی برای فلسطین ایجاد شد و یهودیان را به فلسطین کوچ دادند هزاران هزار یهودی به این سرزمین وارد کردند که در آن زمان ۹۵ درصد مسلمان و پنج درصد فلسطینی یهودی بودند و با نیروی نظامی که توسط این فرماندار یهودی ایجاد شد بیش از ۶۴ قتل عامل از سال ۱۹۱۷ تا عملیات طوفان الاقصی در فهرست صهیونیست ها قرار دارد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: بعد از جنگ دوم جهانی سازمان ملل به ناحق این رژیم جعلی را به رسمیت شناخت و به هیروشیما و ناکازاکی را با بمب اتم حمله کردند که کسی در کنار مظلومان جهان نایستد.
وی با اشاره به اینکه لبنان هم امروز برای آزادی فلسطین مقاومت می کند، اظهار کرد: ما از مردمی که در اروپا و آمریکا از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند، تحسین می کنیم اما دولت های اروپایی و آمریکایی باید بدانند کارنامه سیاه و ننگین آنها روزی توسط مردم آزادی خواه جهان گشوده می شود و باید به جنایت هایی که در این یک قرن انجام دادند پاسخگو باشند.
سردار سلیمانی با یادآوری این مطلب که بیش از یک میلیون نفر در رواندا کشته شدند ولی رسانه های نظام سلطه اجازه ندادند چیزی از کشتار یک میلیون روندایی به گوش جهان برسد، اضافه کرد: بشریت با تفکر صهیونیست مواجه است که در ابتدا سرزمین های اسلامی را مورد هدف قرار داده است جز ویرانی و کشتار برای فلسطین وجود نداشته است.

وی گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره) ایجاد تحول در رابطه با فلسطین ایجاد کرد و مسئله اصلی جهان اسلام فلسطین است و جهان عرب به نمایندگی جهان اسلام با تفکر ناسیونالیسم عربی نتوانستند به پیروزی برسد و انقلاب اسلامی بود که باعث شد تا فلسطینی ها جرات طوفان داشته باشند.
سردار سلیمانی گفت: می بینید که در مقابل چشمان جهانیان کیان جعلی صهیونیستی از بین رفت و ۲۰۰ موشک خیبرشکن بر صهیونیست ها باریدن کرد و امروز سرکرده رژیم صهیونیستی از عنوان های رستاخیز و رنسانس برای عملیات های خود استفاده می کند.
وی گفت: صهیونیست های عالم با دوره ای جدید مواجه هستند که باید دست از اشغالگری های غیرقانونی بردارند و امروز جهان اسلام دوره ای جدید را آغاز کرده است و پس از طوفان الاقصی آغاز کرد و این دوره را انقلاب اسلامی جرقه زد.
سلیمانی گفت: ملت ایران با پرچم داری حاج قاسم سلیمانی محور مقاومت را شکل داد و زمینه تمدن جدید اضاله رژیم صهیونیستی فراهم کردند و رسانه ها اصلی ترین نقش را در بیداری ملل دنیا دارند.
وی گفت: خروج از سرزمین های اشغالی بسیار گسترش یافته است که ۲۵ درصد ساکنین از این سرزمین خارج شدند.

انتهای پیام/