خواجه شیراز میزبان نمایش “لسان‌الغیب”
خواجه شیراز میزبان نمایش “لسان‌الغیب”

آرامگاه حافظ شیرازی از ۱۳ مهرماه میزبان تئاتر “لسان‌الغیب” است که به مناسبت هفته بزرگداشت حضرت حافظ برگزار می‌شود و تا دوشنبه ۱۶ مهرماه جاری ادامه دارد.

به گزارش پگاه خبر، تئاتر لسان‌الغیب از جمعه ۱۳ مهر تا دوشنبه ۱۶ مهر ماه هر شب در ۲ سانس در محوطه حافظیه اجرا می‌شود و بلیت فروشی برای تماشای این تئاتر آغاز شده و هر شب در ۲ نوبت ۲۰ و ۲۲ به نمایش در می‌آید. علاقمندان به تماشای نمایش لسان‌الغیب می‌توانند با مراجعه به سایت irantic.com بلیت تهیه کنند.

نمایش لسان الغیب پس ۲۳ سال و با بازنویسی استاد محمود شالویی دوباره در آرامگاه حافظ با بازیگری و کارگردانی محمدحاتمی اجرا می‌شود و آهنگ‌سازی این اثر به عهده حامد ابراهیمی و خواننده آن حمید ترکاشوند است، حسن جودکی مجری طرح آن است و بازیگران تراز اول کشوری در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

نمایش لسان_الغیب با نگاهی به نمایشنامه رند خلوت نشین نوشته زنده یاد پری_صابری؛ طراح و کارگردان محمد_حاتمی بازنویسی متن دکتر محمود شالویی مشاور عالی نگارش اردشیر صالح پور؛ بازیگران: محمد_حاتمی سیروس_اسنقی ابوالفضل_همراه آناهید_ادبی احسان_عباسی امید_امیر شکیلا_سماواتی آذین_عیوضی مرجان_رهنما

خواننده : حمید_ترکاشوند زمان: سیزدهم الی شانزدهم مهرماه ساعت ۲۰ و ۲۲ مکان : شیراز ، آرامگاه حافظ

انتهای پیام/