تاکید سرپرست شهرداری منطقه دو شیراز بر تسریع پروژه های عمرانی با حفظ کیفیت اجرایی
تاکید سرپرست شهرداری منطقه دو شیراز بر تسریع پروژه های عمرانی با حفظ کیفیت اجرایی

سرپرست شهرداری منطقه دو شیراز بر تسریع پروژه های عمرانی با حفظ کیفیت اجرایی تاکید کرد و از ناظران خواست نظارت مستمری بر نحوه پیشبرد پروژه ها داشته باشند.

به گزارش پگاه خبر،  سید کمال پاک فطرت در اولین بازدید میدانی از پروزه های عمرانی که به همراه معاونین، مسئولین و پیمانکاران برگزار شد، اظهار داشت: مهمترین شان مسئولان ارایه خدمات مطلوب به جامعه است و در این مسیر تمامی توان خود را بکار می گیریم.

او با تاکید بر تعریف پروژه ها بر اساس نیازهای شهر و شهروندان افزود: در بازدیدهای میدانی به صورت مستقیم و بی واسطه با شهروندان، پیمانکاران، ناظران و یاوران شورا گفتگو می کنیم و طرح های عمرانی بر اساس مطالعات کارشناسی در دستور کار قرار می گیرند.

سرپرست شهرداری منطقه دو شیراز رعایت پیوست فرهنگی در اجرای تمامی پروژه ها را ضروری ارزیابی کرد و افزود: کارکرد پروژه ها باید در حوزه های اجتماعی و فرهنگی در نظر گرفته شود.

پاک فطرت خواستار دریافت گزارش های هفتگی از روند پیشرفت پروژه های عمرانی شد و اظهار داشت: با پشتیبانی شورای اسلامی شهر و حمایت های شهردار کلانشهر شیراز بودجه عمرانی مناسبی برای اجرای پروژه ها اختصاص یافته و از این ظرفیت باید برای خدمت رسانی ویژه به شهروندان بهره برد.

در ادامه این بازدید، معاون عمرانی شهرداری منطقه ۲ شیراز میزان پیشرفت و وضعیت هر یک از پروژه را گزارش داد و سرپرست شهرداری این منطقه از کلانشهر شیراز خواستار پایش مستمر بر نحوه اجرای طرح های عمرانی شد.

در این بازدید میدانی پروژه های بهسازی بوستان الزهرا، احداث پارک حاشیه ای محراب فاز ۲، پیاده رو سازی و تعریض خیابان شهید زارعی، احداث پارک ویژه توانخواهان در محله شاهزاده بیگم و لوله گذاری خیابان کارگر مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.

انتهای پیام/