بازدید دکتر دستغیب عضو شورای شهر شیراز از پروژه های در حال احداث منطقه یازده شهرداری شیراز
بازدید دکتر دستغیب عضو شورای شهر شیراز از پروژه های در حال احداث منطقه یازده شهرداری شیراز

دکتر دستغیب از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز به همراه مهندس برزگر ،شهردار منطقه یازده ، صبح سه شنبه دهم دی ماه از پروژه های در دست احداث این منطقه بازدید و در جریان روند پیشرفت آنها قرار گرفت. به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یازده شیراز ، دکتر دستغیب عضو […]

دکتر دستغیب از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز به همراه مهندس برزگر ،شهردار منطقه یازده ، صبح سه شنبه دهم دی ماه از پروژه های در دست احداث این منطقه بازدید و در جریان روند پیشرفت آنها قرار گرفت.
به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یازده شیراز ، دکتر دستغیب عضو شورای اسلامی شهر شیراز با توصیف تاثیر مناسب این پروژه ها در سطح منطقه، تاکید کرد: اقدامات لازم برای تسریع در کارها و بهره برداری هرچه زودتر از پروژه ها انجام گیرد.
گفتنی است در فواصل این بازدید، حمید برزگر شهردار منطقه یازده به ارائه گزارش از روند فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در این خصوص پرداخت و افزود:تمامی پروژه ها در راستای رضایتمندی شهروندان و توسعه شهری با تقویت زیرساخت ها در دستور کار قرارگرفته و با همت و همراهی مجموعه پرتلاش این منطقه به زودی شاهد افتتاح آنها خواهیم بود.
برخی از پروژه های مورد بازدید عبارتند از :
پارک سایه، مسیر دوچرخه شهیدان اسماعیلی ابهری ، پردیس تئاتر نصر ، باغ سهراب واقع در خیابان سهراب سپهری و مجاور آن ، پروژه مجموعه ورزشی استخر و سالن چند منظوره در قالب مشارکت مدنی.