توسعه و محرومیت زدایی فعالیت شاخص در مناطق روستایی است
توسعه و محرومیت زدایی فعالیت شاخص در مناطق روستایی است

علاءالدین کمالی سروستانی فرماندار شهرستان استهبان و مهندس محسن ابراهیمی مدیر بنیاد مسکن این شهرستان و جمعی از مدیران  از شهرک شهید باهنر استهبان بازدید کردند و به بررسی مسایل و مشکلات اهالی این شهرک پرداختند . به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، کمالی سروستانی فرماندار استهبان […]

علاءالدین کمالی سروستانی فرماندار شهرستان استهبان و مهندس محسن ابراهیمی مدیر بنیاد مسکن این شهرستان و جمعی از مدیران  از شهرک شهید باهنر استهبان بازدید کردند و به بررسی مسایل و مشکلات اهالی این شهرک پرداختند .

به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، کمالی سروستانی فرماندار استهبان دراین که  تعدادی از مسئولان نیز حضور داشتند به صورت سرزده از روستا و  شهرک شهید باهنر بازدید کرد و به گفت و گو با اهالی این شهرک پرداخت .

کمالی سروستانی اولویت کاری مسئولان را رسیدگی به مشکلات مردم خواند وافزود: حل مشکلات روستاها، رفع مشکلات مردم و افزایش رفاه شهروندان از مهمترین وظایف مسئولان است که می بایست با تدبیر و برنامه ریزی مناسب، مطالبات بحق مردم در راستای خدمت رسانی مطلوب، محقق شود.

فرماندار شهرستان استهبان با تاکید بر اینکه مناطق روستایی در این شهرستان ظرفیت هایی بی بدیل در توسعه دارند گفت: باید برنام ریزی ها به گونهای باشد که از همه استعدادها و ظرفیت های توسعه روستایی بهره گیری شود .

کمالی سروستانی گفت: هر چند خدمات خوب و مناسبی در سالهای اخیر در زمینه محرومیت زدایی و توسعه در شهرستان استهبان انجام شده اما همچنان حجم محرومیت ها در برخ یاز نقاط این شهرستان همچنان بالا است و لازم است مدیران شهرستان در سال  رونق تولید همه توان خود را به کار گیرند تا سهم واقعی شهرستان از توسعه دریافت شود و مناطق کم برخوردار نیز به رفاع نسبی در توسعه دست یابند.

در این دیدار که اعضای  شورای  روستا نیز حضور داشتند مسائل و مشکلات مختلف اهالی روستا مطرح شد و فرماندار استهبان با صدور دستورات لازم خواستار رفع آنها شد و مقرر گردید  طی جلسه ای در محل فرمانداری در این  راستا به مشکلات عدیده این روستا رسیدگی شود .

محسن ابراهیمی مدیر بنیاد مسکن شهرستان استهبان نیز در حاشیه این بازدید با ارائه گزارشی از توسعه روستایی و محرومیت زدایی در شهرستان استهبان بیان داشت : محرومیت زدایی و توسعه روستایی فعالیت شاخص بنیاد مسکن است و بنیاد در بسیاری از مناطق روستایی این شهرستان با جلب رضایتمندی روستاییان به اجرای طرح های مقاوم سازی ، توسعه معابر ، بهسازی بافت های روستایی ، اعطای تسهیلات و روان سازی اعطای کمک های بلا عوض مبادرت ورزیده است .

لازم به ذکراست دراین برنامه از مدرسه عشایری روستا بازدید ودرخصوص استاندارد سازی سیستم سرمایشی از طریق رئیس  مدارس  عشایری فارس پیگیری لازم معمول  ومقرر شد ظرف چند روز آتی  کلاس درس به سیستم گرمایشی استاندارد تجهیز شود.