ظرفیت های محرومیت زدایی و توسعه در شهرستان قیر و کارزین باید مورد توجه قرار گیرد
ظرفیت های محرومیت زدایی و توسعه در شهرستان قیر و کارزین باید مورد توجه قرار گیرد

مهندس عطاالله زمانی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در دیدار با علی محمد کریمی فرماندار شهرستان  قیر و کارزین راهکارهای توسعه روستایی و تامین مسکن شهری دراین شهرستان را بررسی کرد و بیان داشت : همه ظرفیت های محرومیت زدایی و توسعه در شهرستان قیر و کارزین باید مورد توجه قرار گیرد. به گزارش […]

مهندس عطاالله زمانی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در دیدار با علی محمد کریمی فرماندار شهرستان  قیر و کارزین راهکارهای توسعه روستایی و تامین مسکن شهری دراین شهرستان را بررسی کرد و بیان داشت : همه ظرفیت های محرومیت زدایی و توسعه در شهرستان قیر و کارزین باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش پگاه خبر به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ،  مهندس زمانی دراین نشست اظهار داشت : از همه ظرفیت های قانونی برای تامین مسکن شهری در مناطق شهری شهرستان قیر و کارزین استفاده می شود. بنیاد مسکن از طریق مجاری قانونی در استان و در مرکز توسعه روستایی و تامین مسکن شهری دراین شهرستان را دنبال می کند .

وی افزود: برای توسعه مسکن شهری دراین شهرستان با توجه به درخواست و پیگیری های نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مطالبه مردمی راهکارهای انبوه سازی با تامین زمین و ارائه تسهیلات بانکی به متقاضیان پیگیری می شود .

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس اضافه کرد: شهرستان قیر و کارزین از جمله مناطق اولویت دار در استان فارس است که در سالهای گذشته اقدامات مناسبی در زمینه تامین مسکن شهری و توسعه روستایی دراین شهرستان انجام شده و اکنون نیز با بهره گیری از زیر ساخت هایی که دراین شهرستان فراهم است شتاب بیشتری به طرح های توسعه داده خواهد شد .

مهندس زمانی اضافه کرد : در زمینه تامین مسکن شهری دراین شهرستان  300 واحد مسکونی در قالب تعاونی مسکن مهر کارگران  آماده شد و همچنین ۸۰ واحد از تعاونی مسکن مهر کمیته امداد امام و ۳۲ واحد نیز از تعاونی فرهنگیان و ۲۶ واحد از تعاونی کارمندان دراین شهرستان احداث شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس افزود:  در این راستا ۳۲ واحد از تعاونی محله ای و ۳۲ واحد نیز از تعاونی شبکه بهداشت احداث و آماده تحویل شده است.

به گفته وی آماده سازی معابر شهری در قالب پروژه ۱۸۴ واحدی مسکن مهر قاموس کارزین با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد نیز دراین شهرستان انجام شده است .

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس ضمن اعلام آمادگی برای شتاب بخشی در زمینه عمران و آبادانی و توسعه دراین شهرستان افزود: با مساعدت و همدلی و تلاش همه دستگاهها و با همراهی فرمانداری این شهرستان امید است شتاب محرومیت زدایی و توسعه روستایی در این منطقه دوچندان شود .

مهندس محمد رسول پروری معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان فارس نیز دراین نشست گزارشی از اجرای طرح های مسکن شهری و ظرفیت های قابل توسعه در زمینه تامین مسکن ارائه داد .

علی محمد کریمی فرماندار شهرستان قیر و کارزین نیز دراین نشست با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن در زمینه توسعه روستایی و تامین مسکن شهری اظهار داشت امید است  در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بتوانیم گام های اساسی برای رفع محرومیت و حل مشکلات جامعه برداریم .

انتهای پیام