دستگیری دو متخلف شکار در شهرستان کازرون
دستگیری دو متخلف شکار در شهرستان کازرون

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کازرون از دستگیری دو متخلف شکار در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: یک متخلف قبل از انجام جرم دستگیر شد و یک شکارچی نیز با ۳۲ فرد تیهو و یک کبک شکار شده در گشت محیط بانان شهرستان کازرون در منطقه “کوه سرخ” دستگیر شدند.

به گزارش پگاه خبر، محمد امین بیرامی با بیان اینکه شکار یکی از موارد آسیب زا به طبیعت و محیط زیست قلمداد می شود ادامه داد: شکار و صید بی رویه حیوانات و پرندگان از سوی افراد سودجو و فرصت طلب بی حرمتی و ضربه به طبیعت است.
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کازرون در ادامه اضافه کرد: سلب آزادی یا گرفتن جان حیوانات و پرندگان وحشی از سوی خاطیان در طبیعت زیبایی را از طبیعت گرفته و به این نعمت الهی لطمه وارد می کند.
وی با بیان اینکه باید با طبیعت دوست و مهربان بود، اظهار کرد: افراد باید برای محیط زیست اهمیت بیشتری قایل شوند و یقین بدانند که طبیعت با وجود انواع حیوانات و پرندگان زیبا و دیدنی است.
بیرامی برخورد قانونی با شکارچیان متخلف را امری لازم و ضروری دانست و گفت: افرادی که بطور غیرمجاز دست به شکار حیوانات و پرندگان می زنند در صورت مشاهده از سوی محیط بانان دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
انتهای پیام/