زهرا سعیدی هنرمند مطرح کشوری دبیر جشنواره تئاتر فارس شد
زهرا سعیدی هنرمند مطرح کشوری دبیر جشنواره تئاتر فارس شد

دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان فارس معرفی شد و در همین راستا، زهرا سعیدی هنرمند مطرح کشوری که از جمله بازیگران سینما، تئاتر و تلوزیون خوب کشورمان است در دومین نشست شورای سیاست گذاری جشنواره تئاتر استانی سال ۱۴۰۳ حضور یافت و بر لزوم فعالیت جوان ها به عنوان هنرمندان پرشور و توانمد تاکید کرد.

به گزارش پگاه خبر، این نشست با حضور استاد روزیطلب و استاد بختیاری از اساتید پیشکسوت تئاتر فارس و امید وامق نماینده انجمن هنرهای نمایشی استان فارس برگزار گردید که در این جلسه حمید رضا قانعی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ، سید رسول موسوی نژادیان معاون هنری سینمایی، هادی ورشویی مدیرگروه هنری و جواد کارگران کارشناس تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز به عنوان اعضای دیگر شورا حضور داشتند.

در ادامه نشست یاد شده، زهرا سعیدی با امیدواری اینکه تلاش می کنیم قضاوت ها در این جشنواره کاملا عادلانه باشد و همه هنرمندان به حقی که دارند برسند، بر ضرورت برپایی کارگاه های آموزشی با حضور استادان و مدراسان حرفه ای و خبره تاکید کرد و گفت: برنامه ریزی خواهیم کرد تا در جریان جشنواره با حمایت مادی و معنوی اهالی هنر شیراز، این مهم محقق گردد.

دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان فارس، افزود: وقتی باور داریم که جوانترها با استعدادی که در وجودشان هست و در کنار پیشکسوتان توانایی آن را دارند و می توانند آثار هنری خلاقانه ای را خلق کنند، پس باید بدانیم که با ایجاد محبت و صمیمیت و حمایت قادر می شویم تا وضعیتی بوجود آید تا کارهای موفق تر و قابل توجهی توسط جوانان نیز ارائه گردد.

این بانوی هنرمند در پایان بیان داشت: نباید خیال کنیم قدیمی تر ها تئاتر کار می کنند و بعدش دیگر نقطه و تمام! نه؛ بلکه جوان ها پرشورتر و توانمدتر هستند و حتما کارهای بهتری را می توانند تولید و اجرا کنند. تاریخ انتشار فراخوان و زمان بندی برگزاری جشنواره، تشکیل اعضاء دبیرخانه، شیوه انتشار فراخوان و تعیین هیات بازبینی و داوران از عمده مسائل مطرح شده در جلسه بود.

خاطر نشان می گردد؛ زهرا سعیدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی بیشتر با بازی در سریال مریم مقدس شناخته شده‌است. او علاوه بر بازیگری، دستی هم در نوشتن دارد و رمانی با نام «بی‌دل هوا» را چاپ کرده‌است که دربارهٔ تأثیر جنگ هشت ساله ایران و عراق بر روی خانواده‌ها و زنان است.

انتهای پیام/