بهره برداری از طرح های نهضت ملی مسکن شهرستان اقلید
بهره برداری از طرح های نهضت ملی مسکن شهرستان اقلید

معاون استاندار اعلام کرد: زدوده شدن زنگار محرومیت از چهره روستاها
طی مراسمی با حضور محسن نعمتی معاون توسعه و برنامه‌ ریزی استاندار فارس ، مسلم صالحی نماینده مجلس شورای اسلامی ، شهرام منصوری فرماندار شهرستان اقلید و مسوولان محلی بخشی از واحد های نهضت ملی مسکن در قالب طرح ۲۱۳ واحدی به بهره برداری رسید.

به گزارش پگاه خبر ، در این مراسم که با حضور بخشدار و جمعی از مسئولین شهرستان اقلید ترتیب یافت عملکرد بنیاد مسکن شهرستان اقلید توسط محسن اسلامی مدیر بنیادمسکن انقلاب اسلامی اقلید تشریح گردید.
اسلامی با اشاره به پیشرفت های طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان بیان داشت : بخشی از واحد های طرح ۲۱۳ واحدی نهضت ملی مسکن دراین شهرستان با اتمام نازک کاری مورد بهره برداری قرار گرفت.
اسلامی مدیر بنیاد مسکن شهرستان اقلید در حاشیه این مراسم اضافه کرد: در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اقلید تعداد ۳۰۸۰ واحد مسکونی در قالب گروه های ساخت دو نفره اجرا می شود ، این طرح در ۸ فاز در حال اجرا می باشد و طیف وسیعی از جمعیت شهرستان را خانه دار می کند.
محسن نعمتی معاون استاندار فارس نیز با تجلیل از خدمات انجام شده اظهار داشت : یکی از آرمان های انقلاب اسلامی محرومیت زدایی از روستاها بود و افزایش سطح سواد روستاییان، تامین زیرساخت هایی مانند آب، برق، گاز و تلفن و اعطای تسهیلات ارزان قیمت به منظور ایجاد اشتغال پایدار در روستاها گواه بر این ادعا است.
معاون استاندار فارس افزود: در سال های قبل از انقلاب بسیاری از روستاها از خدمات و نعمت های اولیه مانند آب آشامیدنی، برق و راه دسترسی محروم بودند اما بعد از انقلاب در کنار برخورداری از نعمت آب، برق، گاز، تلفن و اینترنت از خدمات دیگری مانند وجود مسجد و مدرسه، خانه های بهداشت، پاسگاه پلیس، آتش نشانی و سایر امکانات زندگی بهره مند شدند.
نعمتی در ادامه اضافه کرد: برکسی پوشیده نیست که درآمد یک روستایی از طریق فعالیت های کشاورزی و دامداری تامین می شود اما خود روستاییان شهادت می دهند دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بیشتر روستاییان قشر ضعیف و محروم جامعه بودند اما به برکت انقلاب زنگار محرومیت از روستاها زدوده شد.

انتهای پیام/