جشنواره و نمایشگاه جانبی  دستاوردهای پژوهش و فناوری وزارت نیرو برگزار شد
جشنواره و نمایشگاه جانبی  دستاوردهای پژوهش و فناوری وزارت نیرو برگزار شد

در راستای تجلیل از پژوهشگران و پروژه‌های پژوهشی برتر، جشنواره  پژوهش و فناوری وزارت نیروو نمایشگاه جانبی آن در پژوهشگاه نیرو برگزار شد. به گزارش پگاه خبر به نقل از دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس ، این جشنواره به اهتمام وزارت نیرو و حضور شرکت‌های تابعه و مراکز پژوهشی ، با هدف […]

در راستای تجلیل از پژوهشگران و پروژه‌های پژوهشی برتر، جشنواره  پژوهش و فناوری وزارت نیروو نمایشگاه جانبی آن در پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

به گزارش پگاه خبر به نقل از دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای فارس ، این جشنواره به اهتمام وزارت نیرو و حضور شرکت‌های تابعه و مراکز پژوهشی ، با هدف برقراری ارتباط میان صنعت و دانشگاه ، نمایش دستاورد‌ها و توانمندی‌های علمی پژوهشگران ، تجلیل از دستاورد‌های پژوهشی ،  تجاری‌ سازی محصولات فناورانه ، بررسی چالش‌های پیش‌رو در حوزه صنعت آب و برق و تبادل آخرین دستاورد‌های حوزه انرژی برگزارگردید.

بر پایه گزارش ارسالی ، همزمان با برگزاری این جشنواره ، نمایشگاه  جانبی نیز به منظور ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشی در حوزه‌های صنعت آب برق و انرژی کشور برپا شد و شرکت کنندگان به معرفی و ارائه آخرین دستاوردهای خود پرداختند.

شایان ذکر است شرکت برق منطقه ای فارس با هدف ارائه دستاورد ها و عملکردخود و آشنایی با ظرفیتهای بالقوه ، رفع چالشها و محدودیتهای صنعت برق ، بصورت چشمگیر در نمایشگاه مزبور حضور یافت و غرفه برق فارس در مراسم افتتاح مورد بازدید مقام عالی وزارت نیرو و هیئت همراه ایشان قرار گرفت .