با حمایت از نخبگان به توسعه پایدار دست می یابیم
با حمایت از نخبگان به توسعه پایدار دست می یابیم

به گزارش پگاه خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس دکتر عنایت الله رحیمی در جلسه دیدار با جمعی از فعالان سیاسی و اقتصادی شهرستان سروستان با تاکید بر لزوم حمایت از طرح‌های نوین در گره گشایی از مشکلات کشور افزود: تخریب و سیاه نمایی ها هیچ جایگاهی در نزد ما ندارد و این […]

به گزارش پگاه خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس دکتر عنایت الله رحیمی در جلسه دیدار با جمعی از فعالان سیاسی و اقتصادی شهرستان سروستان با تاکید بر لزوم حمایت از طرح‌های نوین در گره گشایی از مشکلات کشور افزود: تخریب و سیاه نمایی ها هیچ جایگاهی در نزد ما ندارد و این روش نتیجه ای برای مردم نیز ندارد.


استاندار فارس در ادامه با اشاره به شرایط اخیر کشور در حوزه اقتصاد افزود: مشکلات اقتصادی پیوست تصمیمات سیاسی است و این سلسه مراتب در جبهه های مختلف قابل ارزیابی است.
وی با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم در تحلیل شرایط کشور گفت: شرایط پیچیده ای گریبان گیر کشور است و مدیریت در این ایام بسیار دشوار است.
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی مردم خاطر نشان کرد: تحریم های ظالمانه از کوچکترین تا بزرگترین آحاد جامعه را هدف گرفته است
وی با اشاره به استعدادهای قانون اساسی در آزادی عمل مردم اظهار داشت: مردم تعیین کننده آینده سیاسی خود هستند و در این بین انتخابات سرنوشت سیاسی ما را رقم خواهد زد.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه برخی به دنبال نا امید کردن مردم از نظام و دولت هستند خاطر نشان کرد: رضایت مندی مردم سبب افزایش مشارکت سیاسی خواهد شد و ما باید تلاش کنیم تا به این مهم دست یابیم و از محل همین انتخابات کیفیت و کمیت آینده کشور رقم می‌خورد.
رحیمی عدم توجه به وعده های پوشالی را از مهمترین آیتم های انتخاب اصلح عنوان کرد و گفت: حوزه اختیارات هر قوه معین کننده سطح توقعات و وعده های نامزدها است و در همین راستا مردم انتخاب بهتری از میان نامزدها خواهند داشت.
استاندار فارس با تاکید بر لزوم بهره گیری از توان اجرایی نخبگان شهرستان سروستان تاکید کرد: می توان از محل حمایت از نخبگان به توسعه پایدار دست یافت.
گفتنی است این جلسه با ارائه نظرات فعالان اقتصادی و سیاسی پایان یافت.