تاکید وزیر کشور بر گسترش عدالت و ایجاد فرصت های برابر در دولت چهاردهم
تاکید وزیر کشور بر گسترش عدالت و ایجاد فرصت های برابر در دولت چهاردهم

وزیر کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز بر گسترش عدالت و ایجاد فرصت های برابر در دولت چهاردهم تاکید کرد.

به گزارش پگاه خبر، دکتر اسکندر مومنی وزیر کشور روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: دولت چهاردهم هرآنچه در توان دارد برای همه استان ها به میدان خواهد آورد.

وزیر کشور ادامه داد: استان فارس با دارا بودن مفاخر ادبی و ظرفیت های عظیم تمدنی و فرهنگی، استان برجسته ای در کشور است.
مومنی رویکرد دکتر پزشکیان رئیس جمهوری و دولت چهاردهم را وفاق و همبستگی ملی عنوان و بر تلاش جهت نقش آفرینی همه سلایق، گروه ها و احزاب در اداره امور کشور تاکید کرد و گفت: دولت چهاردهم مصمم است فرصتی برابر برای همه سلایق ایجاد کند تا با تحقق عدالت، ایران اسلامی و عزیز به جایگاه شایسته خود دست یابد.
وزیر کشور در بخش دیگر سخنان خود، بر ضرورت توجه بیش از پیش به آسیب های اجتماعی تاکید و تصریح کرد:آسیب های اجتماعی یک موضوع بین بخشی است و اقدامات اقناعی و ایجابی در کاهش آن نتیجه بخش خواهد بود.
آیت الله دژکام نیز در این دیدار گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، موفقیت دولت چهاردهم موفقیت نظام است و ما نیز برای شما و دیگر دولتمردان آرزوی‌توفیق داریم.
وی‌ در پایان برای تعامل بیشتر و تبادل نظر با وزارت کشور در مسائل اجتماعی و آسیب های اجتماعی اعلام آمادگی کرد.
حضور وزیر کشور در نشست تخصصی در شیراز
وزیر کشور در بخش پایانی سفر خود به شیراز، در جلسه تخصصی بررسی شاخص های مختلف اجتماعی، نظم و امنیت و عمرانی استان فارس نیز حضور یافت.
در این نشست استاندار و مدیران موضوعی و تخصصی دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند و گزارشی از شاخص های استان در این زمینه ها ارائه کردند.
در پایان این جلسه، وزیر کشور ضمن دیدار با خانواده شهیدان احمد، محمود و حسین فهیمی و همچنین شهید عزیز قاضی؛ با تکریم ایشان، خانواده های معظم شهدا را اسوه های صبر، استقامت و ایثار برشمرد.
بازدید وزیر کشور از یک اردوگاه درمانی معتادان
وزیر کشور پیش از این جلسه، همچنین از اردوگاه درمانی معتادان متجاهر به نام شهدای بسیج سپاه فجر استان فارس بازدید کرد.
دکتر مومنی در جریان این بازدید ، ضمن قدردانی از همت و تلاش مدیران و مسئولان استانی برای احیای این اردوگاه و استفاده بهینه از آن، افزود: کار بسیج و سپاه در این خصوص جهادی بود، یعنی کاری را که وظیفه قانونی و رسالت ذاتی شان نبود، پذیرفتند و به نحو احسن آن را اجرا کرده اند.
در جریان سفر یک روزه وزیر کشور، نمایندگان مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی نیز در آغاز عملیات اجرایی و افتتاح طرح ها حضور داشتند.
انتهای پیام/