بازدید معاون پشتیبانی بنیاد مسکن فارس از شهرستان گراش
بازدید معاون پشتیبانی بنیاد مسکن فارس از شهرستان گراش

بهره برداری از ۲ هزار و ۳۲۵ میلیارد ریال طرح عمران و مسکن شهری در هفته دولت
مهندس خلیل جعفری کیا معاون پشتیبانی بنیاد مسکن استان فارس همزمان با هفته دولت در بازدیدهای دوره ای از شهرستان‌ها در معیت بارسالاری مدیر حراست اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس و با همراهی حسن‌شاهی ریاست امور اداری اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس از شهرستان گراش بازدید کردند.

به گزارش پگاه خبر ، مهندس جعفری کیا در حاشیه این بازدید اجرای طرح های عمران و مسکن شهری را اقدامی برای تامین مسکن مناسب طیف وسیعی از جمعیت استان فارس دانست و اظهار داشت طرح های زیر ساختی در حوزه مسکن و عمران شهری که همزمان با هفته دولت افتتاح شدند با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۳۲۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و زمینه ساز تامین مسکن مناسب برای طیف وسیعی از جمعیت شهری است.
معاون پشتیبانی بنیاد مسکن استان فارس در ادامه افزود: شمار طرح های عمران و مسکن شهری بیش از ۹ کلان پروژه است که در قالب طرح های نهضت ملی مسکن و مسکن شهری سامان یافته و در شهرهای استان فارس اجرا شده است.
وی ضمن حضور در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گراش جلسه ای با حضور مدیر و پرسنل این بنیاد در محل دفتر مدیریت برگزار و عملکرد شهرستان را مورد پایش و ، بررسی قرار داد.
مهندس جعفری کیا ضمن تقدیر از عملکرد بنیاد مسکن شهرستان ، نقطه نظرات کارشناسی را در راستای پیش‌برد برنامه‌های کنونی و آتی ارائه داد.

معاون پشتیبانی بنیاد مسکن فارس در ادامه از پروژه‌های ۱۶۴ واحدی فاز ۱ طرح نهضت ملی مسکن شهر گراش و ۹۰۶ واحدی فاز ۲ نهضت ملی مسکن شهر گراش و ۱۵۸ واحدی فاز ۱ شهر ارد بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند امور اجرایی پروژه ها قرار گرفت.
مهندس ابوذر آقائی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گراش نیز گزارش کاملی از روند اجرای پروژه ها ارائه داد.
انتهای پیام/