نباید گرایش و تفکرات سیاسی را در اجرای فرایند انتخابات دخالت دهیم
نباید گرایش و تفکرات سیاسی را در اجرای فرایند انتخابات دخالت دهیم

به گزارش پگاه خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس احمدی زاده در دوازدهمین جلسه ستاد انتخابات استان گفت: دو گام از مراحل  انتخابات شامل ثبت نام و بررسی صلاحیت ها در هیات های اجرایی انجام شده و سایر فرایندهای انتخاباتی نیز در چهار چوب قانون و بر اساس تقویم زمانی انجام خواهد شد. […]

به گزارش پگاه خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس احمدی زاده در دوازدهمین جلسه ستاد انتخابات استان گفت: دو گام از مراحل  انتخابات شامل ثبت نام و بررسی صلاحیت ها در هیات های اجرایی انجام شده و سایر فرایندهای انتخاباتی نیز در چهار چوب قانون و بر اساس تقویم زمانی انجام خواهد شد.


 وی با اشاره به  داوطلبان  انتخابات  میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری افزود: در فارس جمعا سی و هفت نفر داوطلب شرکت در انتخابات  اولین میان دوره ی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بوده اند که  تاکنون یک نفر از داوطلبان انصراف  و لیست سایر داوطلبان  با اتمام مهلت قانونی بررسی صلاحیت ها نهایی خواهد شد.
 معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری فارس ضمن تشکر از اقدامات مناسب و به موقع کمیته ها از مسولین کمیته ها خواست وظایف خود را با دقت و سرعت بیشتری دنبال کنند و در این زمینه از آموزش های لازم برای هرچه بهتر برگزاری انتخابات برخوردار باشند.
 احمدی زاده گفت:با همت فرمانداران شهرستان های جدید و حمایت کمیته های ستاد انتخابات مشکلات حوزه اجرایی انتحابات آنان مرتفع و آماده برگزاری انتخابات سالم و امن می باشد.
 وی تاکید کرد: نباید گرایش و تفکرات سیاسی را در اجرای فرایند های انتخاباتی دخالت دهیم و همه باید برابر قانون عمل نماییم.
گفتنی است این جلسه با ارائه گزارش کمیته های فناوری، پشتیبانی و امنیت و همچنین ارائه گزارش فرمانداران حوزه های انتخابیه شهرستان های آباده، بوانات، خرمبید و سرچهان پایان یافت.