دیدار مدیران صنعت برق استان با مدیرکل صداوسیمای فارس
دیدار مدیران صنعت برق استان با مدیرکل صداوسیمای فارس

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز دوشنبه ۲۹ مرداد با دکتر رئوف مدیرکل صداوسیمای فارس دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پگاه خبر، در این دیدار مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس ضمن تبریک به دکتر رئوف بابت انتصاب به سمت مدیرکل صداوسیمای فارس سوابق درخشان و پربار دکتر رئوف را موجب تحول در صداوسیمای فارس برشمرد.
دکتر یداله حقیقی با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت برق رسانی در استان فارس و با بیان اینکه تمام همت و تلاش مجموعه مدیریت صنعت برق استان پایداری شبکه و خدمت رسانی مطلوب به مردم است خواستار همکاری بیش از پیش رسانه ملی در استان فارس با صنعت برق استان شد.
محمدرضا سلاحی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز هم انتصاب دکتر رئوف را به سمت مدیرکل صداوسیمای فارس تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد همکاری این شرکت با صداوسیمای فارس در راستای هم افزایی اجتماعی و همراهی مردم با شرکت برق بیش از گذشته گسترش یابد.
دکتر رئوف مدیرکل صداوسیمای فارس هم در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان سختکوش شرکت برق در این شرایط سخت برای خدمت رسانی به مردم تعامل و ارتباط موثر این دو نهاد را ضروری دانست و افزود: بسیاری از مسائل و مشکلات ریشه فرهنگی دارد و باید در راستای ارتقای شاخص های فرهنگ عمومی گام برداشت .
دکتر رئوف با بیان اینکه هر دستگاه اجرایی باید پیوست فرهنگی و رسانه ای داشته باشد تا فرهنگ سازی صورت گیرد افزود : دستگاه های اجرایی باید در راستای آگاهی بخشی و فرهنگ سازی سرمایه گذاری کنند تا آثار مثبت آن را شاهد باشند.
مدیرکل صداوسیمای فارس آمادگی شبکه فارس را با استفاده از تمام ظرفیت های برنامه سازی برای یاری مجموعه مدیریت برق استان اعلام کرد
دکتر رئوف گفت تمامی ظرفیت های برنامه سازی در شبکه فارس بکار گرفته می شود تا به شیوه هنرمندانه همراهی مردم با مجموعه مدیریت برق استان انجام شود.
مدیرکل صداوسیمای فارس اقدام قرارگاهی و هم افزا را رمز موفقیت در تمامی بخش های بخصوص حوزه فرهنگ دانست و با بیان اینکه در افزایش همکاری های مشترک میان صداوسیمای فارس و مجموعه مدیریت برق استان مانعی وجود ندارد ابراز امیدواری کرد در دوره جدید مدیریت در شبکه فارس فصل جدیدی از همکاری ها بین دو نهاد رقم بخورد
دکتر حقیقی مدیرعامل و رییس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان فارس با اهدای لوحی انتصاب دکتر رئوف به سمت مدیرکل صداوسیمای فارس را تبریک گفت و خواستار همکاری و تعامل سازنده دو دستگاه شد.

انتهای پیام/