نظم اداری، تکریم پرسنل و مشتری مداری از اهداف مهم آبفا فارس است
نظم اداری، تکریم پرسنل و مشتری مداری از اهداف مهم آبفا فارس است

مدیر عامل شرکت آبفا فارس در سمینار خدمات مشترکین شرکت آبفا استان فارس که با حضور معاونین و مدیران مرتبط ستادی و مسئولین مشترکین امور آبفا تابعه ی شرکت آبفا فارس برگزار گردید، گفت: نظم اداری، تکریم پرسنل و مشتری مداری تسهیل کننده ی رشد شرکت و از اهداف مهم آبفا فارس است.

به گزارش پگاه خبر، سمینار آموزشی خدمات مشترکین شرکت آبفا فارس با حضور علی شبانی مدیرعامل، رضا اسدی معاون خدمات مشترکین و درآمد، سایر معاونین شرکت، مدیران و کارکنان ستادی معاونت خدمات مشترکین و جمعی از مسئولین خدمات مشترکین امور آبفا تابعه ی شرکت آبفا فارس، برگزار و در خصوص سیاست ها و راهبردهای نوین این حوزه بحث و گفتگو شد.

شبانی در این سمینار طی سخنانی ضمن تسلیت به مناسبت ترور ناجوانمردانه ی اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، این اقدام شنیع را بزدلانه و ناشی از عجز رژیم نامشروع صهیونیستی توصیف کرد و با تأکید بر اینکه مقاومت فلسطین قوی تر از همیشه به حق خواهی و مبارزه علیه اشغالگران جنایتکار ادامه خواهد داد گفت: به برکت رهبری داهیانه ی مقام معظم رهبری، مقاومت مستحکم تر از همیشه به سمت پیروزی نهایی رهسپار است.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در ادامه به بیان وضعیت کنونی تامین آب شرب شهرها و روستاهای استان و روند ارائه ی خدمات به مشترکین شهری و روستایی پرداخت و اظهار داشت : بحمد ا… به رغم خشکسالی در سنوات اخیر و گرمای کم سابقه ای که این روزها با آن مواجه هستیم، با تلاش و کوشش جهادی شما سقایان مردم، تابستان جاری با مدیریت مطلوب و کمترین چالش در حال سپری شدن است.

انتهای پیام/