اهدای یک دستگاه خودرو مینی بوس به بهزیستی شهرستان لامرد
اهدای یک دستگاه خودرو مینی بوس به بهزیستی شهرستان لامرد

رئیس اداره بهزیستی لامرد گفت: یک دستگاه خودرو مینی بوس به همت خیراندیش لامردی به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به بهزیستی لامرد اهدا شد. معصومه کاظم زاده با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران، گفت: یک خودرو مینی بوس با ظرفیت ۱۶ نفر و به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۷۰۰ […]

رئیس اداره بهزیستی لامرد گفت: یک دستگاه خودرو مینی بوس به همت خیراندیش لامردی به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به بهزیستی لامرد اهدا شد.


معصومه کاظم زاده با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران، گفت: یک خودرو مینی بوس با ظرفیت ۱۶ نفر و به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای استفاده جامعه هدف بهزیستی لامرد خریداری شد.
وی تصریح کرد: این خودرو به درخواست بهزیستی شهرستان و اهتمام خیراندیش لامردی آقای حاج غلام قائدی، مورد موافقت قرار گرفت و هم اکنون پس از پیگیریها، این خودرو وارد بهزیستی شهرستان شده است.
کاظم زاده گفت: این خودرو یکی از نیازهای ضروری جامعه معلولین بود که این اقدام خیراندیش، سبب خوشحالی جامعه هدف بهزیستی شد.
این مسئول افزود : خودروی اهدایی برای رفاه معلولین در جابه جایی، ماموریت های اداری و برگزاری اردوهای تفریحی ویژه جامعه هدف مورد استفاده قرار می گیرد.
کاظم زاده در ادامه ایفای مسئولیت های اجتماعی و اهتمام ویژه خیرین این منطقه در دوره تصدی مسئولیتش را ارج نهاد و گفت: حفظ کرامت انسانی و توانمندسازی معلولین و خانواده های تحت پوشش در اولویت برنامه‌ها و سیاست‌های سازمان بهزیستی قرار دارد و دولت با بسته های حمایتی و اجرای قانون جامع حمایت از معلولین، گام های موثری برداشته است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی در تدوین سیاست ها و برنامه های خود به این هدف اعتقاد راسخ دارد که مهیا کردن زمینه برای بروز استعدادها، فرصت دادن و باور معلولین و جامعه هدف در دراز مدت می تواند منجر به شکوفایی نخبگانی شود که حتی نسبت به افراد سالم هم بسیار توانمند تر هستند.
وی ضمن تشکر از اهتمام فرماندار لامرد در اجرای مصوبات کمیته مناسب سازی، اظهار کرد: تردد آسان در فضاهای شهری، استفاده از سرانه های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و تفریحی موجود در شهر، حق مسلم تمامی معلولین است که مدیران محترم براساس قانون بوِیژه در راستای وظایف و مسئولیت اجتماعی و شرعی، می بایست اهتمام ویژه در مناسب سازی و بسیج امکانات برای این قشر موثر و بااستعداد جامعه داشته باشند.