ستاد اربعین حسینی(ع) دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد
ستاد اربعین حسینی(ع) دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد

ستاد اربعین حسینی(ع) دانشگاه علوم پزشکی شیراز، صبح امروز با حضور رییس دانشگاه و معاون اجرایی مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

به گزارش پگاه خبر، رییس دانشگاه در این نشست با قدردانی از دست اندرکاران و اعضای ستاد اربعین اباعبدالله الحسین(ع)، بر اهمیت برپایی هر چه با شکوه تر این رویداد عظیم معنوی و ارایه خدمات باکیفیت و بهینه بهداشتی درمانی به زائران تاکید کرد.

دکتر «سید وحید حسینی» افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز همانند سال های گذشته، برای ارایه خدمات سلامت در این رویداد از آمادگی کامل برخوردار است و تلاش دارد تا خدمات سلامت را در کوتاه ترین زمان ممکن به زائران ارایه دهد.

او با بیان اینکه از نگاه مجموعه سلامت استان، خدمت به مردم را امری مقدس و باعث افتخار است، خدمت به زائران آستان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را بسیار ارزشمند خواند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین بر پیش بینی و انجام هماهنگی های لازم برای تهیه دارو و تجهیزات پزشکی موردنیاز در اربعین حسینی(ع) تاکید کرد.

معاون اجرایی مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت نیز در ستاد اربعین دانشگاه، با قدردانی از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مدیریت و کنترل بیماری ها گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز از یکی از بهترین و منسجم ترین بخش های بهداشت در مجموعه دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور برخوردار است.

دکتر «علی گل محمدی» با توجه به لزوم آمادگی در برابر پشه آئدس، افزود: طی بازدید از چند بیمارستان و مراکز بهداشتی در استان های مختلف کشور و استان فارس، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حوزه های مختلف، از آمادگی کامل برای ارایه خدمات بهداشتی درمانی در این زمینه برخوردار است.

او با اشاره به فرا رسیدن اریعین حسینی(ع) و حضور پرشور مردم ایران اسلامی در مراسم اربعین، بر تلاش برای کنترل و پیشگیری از بیماری های واگیر تاکید کرد.

در این نشست، اعضای ستاد اربعین حسینی(ع) در دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز دیدگاه ها و پیشنهادات خود را در راستای هر چه بهتر برپا شدن آئین اربعین حسینی(ع) امسال و ارایه خدمات بهداشتی درمانی مطرح کردند.

ستاد اربعین حسینی(ع) دانشگاه علوم پزشکی شیراز، صبح امروز شنبه، ششم مرداد ۱۴۰۳، با حضور رییس دانشگاه و معاون اجرایی مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

انتهای پیام/