تلاش برای تحقق اهداف جوانی جمعیت، گامی به سوی تقویت هویت ملی
تلاش برای تحقق اهداف جوانی جمعیت، گامی به سوی تقویت هویت ملی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در چهل و سومین نشست قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه، تلاش برای تحقق اهداف جوانی جمعیت را گامی به سوی تقویت هویت ملی دانست.

به گزارش پگاه خبر،، دکتر «سید وحید حسینی» رییس دانشگاه در این نشست با تقدیر از تلاش های اعضای قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه در راستای تحقق اهداف این قرارگاه در طول بیش از ۴۰ دوره تشکیل این قرارگاه گفت: تلاش در راستای تحقق اهداف قرارگاه جوانی جمعیت، به تقویت هویت ملی منجر می شود و این موضوع یکی از اولویت های مسوولان دانشگاه است.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس با اعلام اینکه نزدیک به دو سوم جمعیت کارکنان دانشگاه را بانوان تشکیل می دهند، بر اهمیت تمرکز اهداف و برنامه های قرارگاه در این زمینه تاکید کرد.

دکتر «عباس رضاییان زاده» معاون بهداشت دانشگاه نیز در این نشست ضمن بررسی روند اجرای برنامه های انجام شده، راهکارهایی در خصوص پیشبرد اقدامات این حوزه در مجموعه سلامت استان بیان کرد.

دکتر «محمد رضا کریمی» معاون فنی معاون بهداشت دانشگاه نیز دیگر عضو این نشست بود که با پیگیری مصوبه های پیشین این قرارگاه، یکی از عمده ترین دغدغه های بانوان شاغل در دانشگاه را تامین مهد کودک و فضایی برای نگهداری فرزندان عنوان کرد.

هم اندیشی در زمینه راهکارهای توسعه و فرهنگ سازی ازدواج و فرزندآوری، ارائه گزارشی در خصوص فعالیت گروه «همرسان» و پایش آمارهای مربوط به ازدواج و فرزندآوری کارکنان، دیگر محورهای برگزاری چهل و سومین نشست قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

دیگر اعضای قرارگاه نیز ضمن بیان روند اجرای مصوبه های پیشین قرارگاه، دیدگاه های خود را در خصوص برنامه های آتی مطرح کردند.

این نشست صبح امروز شنبه، سی ام تیر ۱۴۰۳ در دفتر ریاست دانشگاه و با حضور معاونان و مدیران ارشد دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/