راهکارهای توسعه و پیشرفت زیست بوم فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز بررسی شد
راهکارهای توسعه و پیشرفت زیست بوم فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز بررسی شد

در نشست مشترک رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با حضور مسوولان صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، راهکارهای توسعه و پیشرفت زیست بوم فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز بررسی شد.

به گزارش پگاه خبر، رئیس دانشگاه در این نشست به معرفی زیست بوم نوآوری و فناوری دانشگاه پرداخت و با اشاره به ظرفیت های موجود، ضرورت توسعه زیرساخت های این زیست بوم به ویژه پارک علم و فناوری سلامت را تبیین کرد.

دکتر «سید وحید حسینی» با بیان تلاش های صورت گرفته در راستای توسعه فناوری سلامت در دانشگاه در سال های اخیر گفت: امضای تفاهم نامه با پارک علم و فناوری فارس برای همکاری در زمینه های گوناگون در حال پیگیری است و در آینده نزدیک اجرایی می شود.

مسئول ارشد حوزه سلامت فارس همچنین خواستار حمایت و همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با شرکت های دانش بنیان و مجموعه زیست بوم فناوری دانشگاه شد.

در ادامه مهندس «مهرداد خلیلی» مسوول تسهیلات و تجاری سازی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، با اشاره به روش های همکاری با حوزه فناوری دانشگاه، انواع تسهیلات قابل ارایه در سطح استان و کشور را شرح داد.

در این نشست، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، مدیر توسعه فناوری سلامت دانشگاه و معاونان پارک علم و فناوری سلامت نیز حضور داشتند و دیدگاه های خود را در راستای پیشرفت حوزه فناوری سلامت در استان ارایه کردند.

انتهای پیام/