راهکارهای توسعه خدمات رفاهی دانشجویان بررسی شد
راهکارهای توسعه خدمات رفاهی دانشجویان بررسی شد

در نشست هم اندیشی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پیرامون راهکارهای توسعه خدمات رفاهی دانشجویان، گفت و گو شد.

به گزارش پگاه خبر، رییس دانشگاه در این نشست ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، با اشاره به تلاش های مجموعه دانشگاه برای توسعه خدمات رفاهی در حوزه دانشجویان، محوریت این اقدامات را براساس نیازسنجی و اولویت بندی در زمینه فراهم سازی زیرساخت ها برای ارتقای حوزه رفاهی دانشجویان و کارکنان عنوان کرد.

دکتر «سید وحید حسینی» ساخت و توسعه خوابگاه های متاهلان در دانشگاه علوم پزشکی شیراز را از جمله این اقدامات برشمرد و افزود: همچنین با افتتاح سرای دانشجویی حضرت معصومه(س)، مجتمع سرای دانشجویی غدیر در شیراز راه اندازی شد که از دیگر اقدامات ارزشمند دانشگاه برای تامین خوابگاه دانشجویان بوده که به تازگی به چرخه خدمات دانشگاه افزوده شده است.

او با گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای خدمت، شهید آیت الله رییسی گفت: در دولت سیزدهم شاهد ارتقای حوزه بهداشت و درمان کشور در حیطه های مختلف بوده ایم.

دکتر «علی اکبر محمدی» رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این دیدار، پیرامون اقدامات این صندوق در سطح کشور و راه اندازی مجتمع های رفاهی دانشجویان و کارکنان دانشگاه ها سخن گفت.

دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع و دکتر «محمدحسین انباردار» معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، همچنین دکتر «مسعود طالبی» مشاور اقتصادی، دکتر «مهدی مهدی نیا» مدیر امور سرمایه گذاری و مهندس «محمدعلی شهامی» معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت دیگر اعضای این نشست هم اندیشی بودند که به بیان دیدگاه های خود پیرامون راهکارهای توسعه خدمات در این زمینه پرداختند.

در این نشست تفاهم نامه تامین اعتبار برای خرید زمین مجتمع آموزشی، فرهنگی و رفاهی دانشجویان علوم پزشکی کشور(پردیس دانشگاهی) در سپیدان به امضا رسید.

همچنین مسوولان صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، با همراهی دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع و معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، از زمین اختصاص یافته در سپیدان برای ساخت مجتمع آموزشی، فرهنگی و رفاهی دانشجویان کشور(پردیس دانشگاهی) بازدید کردند و  جلسه ای نیز با حضور نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مسوولان سلامت شهرستان سپیدان در پیرامون این موضوع برگزار شد.

انتهای پیام/