بازدید میدانی استاندار فارس از روستاهای کوهمره سرخی شیراز
بازدید میدانی استاندار فارس از روستاهای کوهمره سرخی شیراز

استاندار فارس، صبح جمعه با هدف رفع مشکلات روستاهای کوهمره سرخی شیراز، از این مناطق بازدید کرد.

به گزارش پگاه خبر،  محمد هادی ایمانیه صبح جمعه ۲۲ تیرماه با همراهی فرماندار شیراز، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی، از تعدادی از روستاهای کوهمره سرخی شیراز بازدید کرد.
استاندار فارس که هدف بازدید خود از این روستاها را، رفع مشکلات این منطقه عنوان کرد، مستقیم با تعدادی از اهالی این روستاها سخن گفت.
ایمانیه پس از شنیدن مسائل مزمن شده مردم منطقه، نتایج بررسی های انجام شده توسط مدیران کل استانی که وی را در این بازدید همراهی می کردند،جویا شد.
وی سپس با تاکید بر اینکه تامین معیشت مردم بویژه ساکنین روستاها همواره مورد توجه دولت مردان بوده است، از دستور خود مبنی بر بررسی دقیق، جزئی و کارشناسی مباحث مرتبط با شوری آب رودخانه این منطقه در تعدادی از روستاهای خبر داد و افزود: محدودیت هایی به سبب خشکسالی های اخیر در میزان استفاده از آب رودخانه این مناطق بوجود آمده است که بنا به شرایط موجود و گزارشات ارائه شده، برداشت آب از جریان رودخانه تا زمان بررسی وضعیت شوری آب این رودخانه محدودیت ندارد و به همین سبب در تامین سوخت و برق مورد نیاز تلمبه های کشاورزی همکاری های لازم انجام می شود.

انتهای پیام/