در جلسه یکصد و شصتمین صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز، محمدرضا هاجری، عضو شورای اسلامی شهر شیراز در نطق پیش از دستور در صحن شورا ضمن تسلیت به مناسبت آغاز دهه محرم و شهادت آقا و سالار شهدا و هفتاد و دو تن از همراهنشان اظهار داشت: محرم و صفر یادآور ظلم ستیزی و عدالت خواهی شیعه و حماسه، عرفان مکتب حسینی، خالق رشادت دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت، نشانه تأسی و تمسک به این مکتب حیاتبخش می باشد.

به گزارش پگاه خبر، رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت علیهم السلام بیان کرد: محرم و اربعین در جهان تبدیل به نماد غیرت و مقاومت شده و روز به روز بر رهروانش افزوده می شود.

او گفت: شورا و شهرداری در راستای فضاسازی محرمی شهر و حمایت از ۷۰۰ موکب و هیئت در محلات، جلودار ترویج فرهنگ حسینی در شهر مقدس شیراز می باشد.

هاجری گفت: محرم و اربعین در جهان تبدیل به نماد غیرت و مقاومت شده و روز به روز بر رهروانش افزوده می شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت علیهم السلام: شورا و شهرداری در راستای فضاسازی محرمی شهر و حمایت از ۷۰۰ موکب و هیئت در محلات، جلودار ترویج فرهنگ حسینی در شهر مقدس شیراز می باشد.

وی ضمن تاکید بر نقش سازمان فرهنگی و امور اجتماعی، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل بهمراه زیر مجموعه و معاونت محیط زیست و خدمات شهری در پر رنگ کردن ایام پر فیض محرم، بصورت ویژه تقدیر و تشکر نموده که با همت جهادی خود شهر را تماماً محرمی نموده، ترک فعل های بسیاری را جبران، تا عاشقان حسینی بتوانند از فرصت محرم درراستای بصیرت و عبرت، تقویت روحیه ظلم ستیزی و عدالت خواهی بهره ببرند.

این عضو شورای اعلام کرد: حماسه مردمی انتخابات با حضور بیش از ۵۰ میلیون نفر در دو نوبت، نشان داد مردم دلبسته نظام جمهوری اسلامی هستند و حاضر به ترک صحنه نیستند و دشمنان عنود و لجوج را شاد نمایند.

هاجری ضمن تبریک به منتخب مردم، جناب دکتر پزشکیان گفت: احترام به رأی مردم، شورا و شهرداری گرچه مستقل است و نماینده مردم، در راستای حمایت از دولت جدید و کمک به رفع مشکلات مردم، بویژه محرومیت زدایی و تاباندن نور امید در دلهای مردم شریف در میانه میدان خدمت بوده و خواهد بود.

او بیان کرد: فارس و شیراز نیاز به ثبات مدیریت و مدیریت واحد شهری دارد که لازم است در تمامی تصمیمات لحاظ گردد، ظرفیت انسانی فارس توان مدیریت های کشوری را دارد.

هاجری در انتهای سخنان خود اظهار کرد: در انتخابات مدیران ارشد، فارسی بودن آنها می بایست مورد توجه قرار گیرد تا همچنان در قله بدرخشد و مبادا بازی‌های سیاسی، مدیریت های کارآمد را متزلزل نماید، که ضرر آن متوجه منافع، امنیت و مصلحت شهروندان می شود.

انتهای پیام/