رویکردهای توسعه و محرومیت زدایی روستایی در شهرستان زرقان
رویکردهای توسعه و محرومیت زدایی روستایی در شهرستان زرقان

معاون پشتیبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس از زیر ساخت های توسعه روستایی در شهرستان زرقان بازدید کرد و با بیان اینکه بنیاد مسکن از همه فرصت های پیش رو برا ی توسعه روستایی بهره گیری می کند اظهار داشت : شهرستان زرقان از جمله مناطقی است که طرح های توسعه در آن اجرایی شده است.

به گزارش پگاه خبر ، جعفری کیا در این بازدید که با حضور حسن شاهی مسئول امور اداری بنیاد مسکن استان از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان زرقان صورت گرفت بر لزوم شتاب بخشی به اجرای طرح های توسعه تاکید کرد.
طهمورث محمودی مدیری بنیادمسکن انقلاب اسلامی شهرستان زرقان نیز گزارشی از آخرین وضعیت شهرستان و عملکرد حوزه های مختلف بنیادمسکن انقلاب اسلامی شهرستان زرقان ارائه داد.
محمودی با معرفی برخی پروژه های اجرایی بنیاد مسکن شهرستان زرقان عنوان کرد : اجرای آسفالت معابر روستایی در این شهرستان به ظرفیت ۷۴ هزار و ۹۵۵ متر مربع دنبال شده ، این طرحها در روستاهای شهرستان با اعتباری معادل ۱۰۷ هزار و ۹۸۹ میلیون ریال اجرایی شده است.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان زرقان گفت : اجرای آسفالت مشارکتی روستای بند امیر با مساحت بالغ بر ۹۸۹۰ متر مربع ، اجرای آسفالت مشارکتی روستای حسین آباد با مساحت بالغ بر ۵۰۰۰ متر مربع ، اجرای آسفالت مشارکتی روستای دژ آباد با مساحت بالغ بر ۱۱ هزار و ۵۳۷ متر مربع ، اجرای آسفالت مشارکتی روستای شول با مساحت بالغ بر ۷۰۶۳ متر مربع ، اجرای آسفالت مشارکتی روستای فتوح آباد با مساحت بالغ بر ۲هزار و ۹۰۰ متر مربع و اجرای آسفالت مشارکتی روستای کورکی با مساحت بالغ بر ۱۵ هزار و ۵۷۱ متر مربع در این شهرستان انجام شده است .
انتهای پیام/