تولید ملی تنها راه تولید ثروت و ایجاد اشتغال مولد کشور است
تولید ملی تنها راه تولید ثروت و ایجاد اشتغال مولد کشور است

محمد صادق حمیدیان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس در پیامی روز صنعت و معدن را به فعالان این حوزه تبریک گفت.

به گزارش پگاه خبر،  در متن پیام حمیدیان رئیس اتاق بازرگانی فارس آمده است:
نامگذاری روز صنعت و معدن به پاس و سپاس از اهتمام بزرگانی است که همواره بر گرمی تنور تولید دمیده اند و بیان‌گر اهمیت این حوزه از اقتصاد دربالندگی اقتصادی ایران عزیزاست.
این روز بهانه‌ای است برای ارج نهادن به همت والای فعالین این عرصه؛ زحمت‌کشانی که علی‌رغم مشکلات بی‌پایان، دست از تلاش شبانه‌روزی در راستای اعتلای کشور برنمی‌دارند.
بی‌شک تولید ملی تنها راه تولید ثروت و ایجاد اشتغال مولد کشور است که شرایط حضور رقابتی کالای ایرانی را در تمامی بازارها فراهم خواهد ساخت و خود پله ای است برای تعالی پیشرفت و رفاه عمومی مردم گرانقدر ایران زمین.
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس نیز در راستای ایفای رسالت تسهیل گری خویش و به عنوان حامی همیشگی بخش خصوصی با تمام قوا این مهم را دنبال خواهد نمود.
اینجانب از سوی جامعه بزرگ و ارزشمند تولید استان در سالی که به نام «رونق تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری شده است، این روز را به تمامی فعالان این بخش صنعت و معدن تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیق روزافزون برای سروران گرامی و ایرانی آباد و سرافراز آرزو دارم.

انتهای پیام/